مخابرات چین رسما اتصالات 5G را راه اندازی کرد

به گزارش مجله تانی بای، مخابرات چین امروز به شکل رسمی سرویس های 5G خود را راه اندازی کرد. در حال حاضر سرویس های مخابراتی China Mobile ، China Unicom و China Telecom از اینترنت 5G در چین پشتیبانی خواهند کرد.

مخابرات چین رسما اتصالات 5G را راه اندازی کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کشور چین که همواره حساسیت هایی ویژه در رونمایی از فناوری های جدید دارد، اکنون برنامه های داده 5G را ارائه می دهد که از 30 گیگابایت داده آغاز می گردد و به 300 گیگابایت می رسد. نکته جالب این است که قیمت تقریبی اتصال 4G و 5G تقریبا یکسان و با دامنه مشابه است و بنابراین توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است.

با داشتن سه حامل اصلی اینترنت پر سرعت، چین به طور اتوماتیک به کشوری با بزرگترین شبکه 5G در دنیا تبدیل می گردد. برنامه های مقامات چین شامل نصب بیش از 50،000 ایستگاه پایه 5G در شهرهای اصلی چین است. بعضی مانند پکن ، شانگهای و گوانجو در حال حاضر تحت پوشش شبکه 5G هستند.

با توجه به قیمت مناسب اینترنت 5G در چین پیش بینی می گردد افرادی که از اینترنت 4G سرعت بالا استفاده می کردند مایل باشند هر چه زودتر نوع اینترنت خود را تغییر دهند. دولت انتظار دارد تا سال 2020 بیش از 110 میلیون کاربر وارد شبکه جدید شوند و این نشانگر میزان رشد 7 درصدی است .

منبع: انتخاب
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 410

به "مخابرات چین رسما اتصالات 5G را راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخابرات چین رسما اتصالات 5G را راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید