مدافع قهرمانی لیگ جهانی حذف شد، روسیه به نیمه نهایی نرسید

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز دور مقدماتی مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال دو دیدار در ورزشگاه آرنا دابایشادا شهر کوریتیبا کشور برزیل برگزار گردید. در نخستین مسابقه تیم ملی والیبال فرانسه به مصاف صربستان قهرمان سال 2016 رفت و سه بر دو به پیروزی رسید تا زمینه حذف صرب ها مهیا گردد.

مدافع قهرمانی لیگ جهانی حذف شد، روسیه به نیمه نهایی نرسید

ملی پوشان صربستان در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 17 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 11 مغلوب فرانسه شدند.

بدین ترتیب در گروه K مرحله نهایی لیگ جهانی تیم های فرانسه با دو برد و چهار امتیاز و آمریکا با یک برد و چهار امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. تیم صربستان نیز بدون برد و با یک امتیاز به کار خود در لیگ جهانی سال 2017 انتها داد.

در دومین مسابقه بامداد امروز تیم های برزیل و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر دو به پیروزی رسید و روسیه قهرمان سال 2013 این رقابتها حذف شد.

روس ها در ست های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 19 و 16 بر 14 مغلوب برزیل شدند.

در این گروه (J) از رقابتهای مرحله نهایی لیگ جهانی تیم های برزیل با دو برد و پنج امتیاز و کانادا با یک برد و سه امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و روسیه به کار خود با یک امتیاز انتها داد.

مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی سال 2017 امشب با دو دیدار پیگیری می گردد که برزیل میزبان به مصاف آمریکا می رود و فرانسه نیز با کانادا روبرو می گردد. برنده های این دیدارها به فینال و بازنده ها به دیدار رده بندی راه خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 466

به "مدافع قهرمانی لیگ جهانی حذف شد، روسیه به نیمه نهایی نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع قهرمانی لیگ جهانی حذف شد، روسیه به نیمه نهایی نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید