مدال برنز ایران در رقابت های تنیس روی میز انفرادی قطعی شد

به گزارش مجله تانی بای، یک مدال برنز برای ایران در تنیس روی میز انفرادی قطعی شد.

مدال برنز ایران در رقابت های تنیس روی میز انفرادی قطعی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به جاکارتا، امروز و در دومین روز از رقابت های تنیس روی میز، در مسابقات انفرادی، ایران پنج نماینده در دو بخش آقایان و بانوان داشت که از این تعداد تنها حسن جانفشان مدال برنزش را قطعی کرد.

در دسته مردان، جواد فولادی در اولین مسابقه اش با نتیجه 3 بر صفر مغلوب چائو نینگ از چین شد. چائو نفر اول رنکینگ جهانی و قهرمان دوره قبلی بازی های پاراآسیایی است.

فولادی در دومین رقابت خود به مصاف نماینده ماکائو رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا راهی مرحله بعدی گردد.

نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی با حریفی از چین تایپه دیدار کرد و با شکست 3 بر یک مقابل او از گردونه مسابقات کنار رفت.

مهدی معصومی دیگر نمایندگان ایران ابتدا به مصاف ژانگ یان از چین رفت و با نتیجه 3 بر صفر باخت. معصومی روز گذشته در اولین مسابقه اش برابر حریفی از کامبوج پیروز گردیده بود. معصومی در دومین بازی امروز خود برابر حریف ژاپنی به برتری رسید تا صعودش از مرحله گروهی قطعی گردد.

در مرحله یک هشتم نهایی، معصومی با آستان از اندونزی رو در رو شد که در خاتمه با نتیجه 3 بر صفر باخت و حذف شد.

مجید عربی نماینده سوم ایران بود که در نخستین مسابقه امروزش برابر حریف کویتی با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. عربی در آخرین دیدار مرحله گروهی اش مقابل حریف ژاپنی با نتیجه 3 بر صفر باخت تا با دو شکست و یک برد از دور مسابقات کنار برود. عربی دیروز در اولین بازی به حریف چینی اش باخته بود.

حسن جانفشان آخرین ورزشکار دسته مردان، در اولین مسابقه اش برابر پارک از کره جنوبی با نتیجه 3 بر یک باخت. جانفشان در دومین رقابتش ماتسو از ژاپن را شکست داد تا به عنوان نفر دوم گروه خود راهی مرحله بعدی گردد.

او در سومین مسابقه اش رو در روی حریف ژاپنی نهاده شد و با برتری 3 بر یک مقابل او ضمن صعود به جمع چهار نفر برتر، مدال برنزش را قطعی کرد.

در دسته بانوان، الهام چزانی تنها نماینده ایران بود که در اولین بازی به مصاف سونال هندی رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب گردید. با این باخت، دومین شکست در کارنامه چزانی ثبت شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

نماینده ایران دیروز در اولین مسابقه اش یک شکست در کارنامه اش ثبت گردیده بود.

چزانی در آخرین بازی که تشریفاتی نیز بود مقابل حریف چینی باخت تا با سه باخت به کارش خاتمه دهد.

به این ترتیب پرونده تنیس روی میز ایران در بخش انفرادی با صعود حسن جانفشان به نیمه نهایی و مسجل شدن مدال برنزش بسته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 24

به "مدال برنز ایران در رقابت های تنیس روی میز انفرادی قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال برنز ایران در رقابت های تنیس روی میز انفرادی قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید