تیم ملی والیبال گام اول را برداشت، پیروزی بر تایپه در بازی آسان

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، رقابت های والیبال انتخابی المپیک توکیو در گروه مردان از امروز، سه شنبه به میزبانی چین شروع شد. تیم ملی والیبال ایران در گام نخست از ساعت 12:30 مقابل تیم ملی چین تایپه صف آرایی کرد.

تیم ملی والیبال گام اول را برداشت، پیروزی بر تایپه در بازی آسان

ایگور کولاکوویچ در این بازی سعید معروف، محمد موسوی، پوریا فیاضی، پوریا یلی، علی شفیعی، میلاد عبادی پور و محمدرضا حضرت پور را روانه زمین کرد.

* ست نخست؛ 25 بر 16 به سود ایران

تیم چین تایپه با تک دفاع علی شفیعی امتیاز نخست را کسب کرد در ادامه ایران امتیاز تساوی و فزونی را کسب کرد تا 6 بر 5 از حریف پیش افتاد. نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 7 به سود شاگردان ایگور کولاکوویچ به سرانجام رسید. رفته رفته ملی پوشان اختلاف امتیاز را ایجاد کردند و با نتیجه 15 بر 10 تیم برتر زمین شدند. دومین تایم استراحت فنی نیز با پیروزی 16 بر 12 تیم ملی همراه شد. در نهایت ایران ست اول را با نتیجه 25 بر 16 پیروز شد.

در آخرین شانس تیم های آسیایی برای کسب سهمیه المپیک 2020 حریفان از 17 تا 22 دی ماه با یکدیگر رقابت خواهند داشت و در سرانجام، قهرمان مسابقات جواز صعود به المپیک را کسب خواهد نمود. 8 تیم برتر آسیا در دو گروه چهار تیمی رقابت می نمایند و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد. تیم های استرالیا، کره جنوبی، قطر و هند در یک گروه و تیم های ایران، چین، چین تایپه و قزاقستان در گروه دیگر با هم رقابت خواهند کرد.

*ست دوم؛ 25 بر 17 به سود ایران

در ست دوم ایران بازی هماهنگ خود را ادامه داد و با ایجاد اختلاف 4 در ابتدای بازی با نتیجه 6 بر 2 از حریف پیش افتاد. نخستین تایم استراحت فنی با فزونی 8 بر 3 به سود ملی پوشان ایران همراه شد. نمایش خوب بازیکنان ایران اجازه بازی سرعتی را از چین تایپه گرفت و ملی پوشان دومین تایم استراحت فنی را با نتیجه 16 بر 9 پیروز نزد سرمربی رفتند. تیم ملی در یک بازی یک طرفه ست دوم را هم با نتیجه 25 بر 17 به سود خود به سرانجام برد.

* ست سوم؛ 25 بر 14 به سود ایران

ایران ست سوم را نیز با کسب امتیاز نخست شروع کرد. جین تایپه در ست سوم عملکرد بهتری نسبت به دو ست قبل داشت و اجازه ایجاد اختلاف امتیاز را نداد تا نخستین تایم استراحت فنی با فزونی 8 بر 5 ایران همراه شد. دومین تایم استراحت فنی نیز با فزونی 16 بر 9 ایران همراه بود. رضا عابدینی سرعتی زن تیم ملی که به دلیل مصدومیت غلامی در ترکیب اصلی تیم ملی نهاده شد در اواخر ست سوم به زمین آمد. در ادامه مرتضی شریفی و جواد کریمی نیز وارد زمین شدند تا کولاکوویچ فرصت بیشتری به جوانان تیم بدهد. در سرانجام ایران در یک ملاقات آسان و بدون دردسر با نتیجه 25 بر 14 پیروز شد.

تیم ملی والیبال کشورمان فردا، چهارشنبه در دومین روز مسابقات از ساعت 11:30 مقابل تیم قزاقستان صف آرایی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 681

به "تیم ملی والیبال گام اول را برداشت، پیروزی بر تایپه در بازی آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال گام اول را برداشت، پیروزی بر تایپه در بازی آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید