تور ارزان مالزی: معرفی جاذبه های گردشگری لنکاوی در مالزی

به گزارش مجله تانی بای، لنکاوی برای افرادی که رویای یک سفر عالی به منطقه ها گرمسیری را دارند یک مقصد ایده آل است. سواحل، کوه ها، حیات وحش، جزایر، جنگل مانگرو و مراکز خرید دیوتی فری از ویژگی های مجذوب کننده لنکاوی هستند. از کوه نوردی گرفته تا غذا دادن به عقاب ها و بازدید از بزرگ ترین مسجد جزیره، در مجله گردشگری خبرنگاران با بعضی از جاذبه های گردشگری لنکاوی بیشتر آشنا خواهید شد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان مالزی: معرفی جاذبه های گردشگری لنکاوی در مالزی

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری لنکاوی

میدان عقاب

میدان عقاب یا داتاران لانگ در نزدیکی خلیج کوآ واقع شده است. این مجسمه 12 متری نماد شهر لنکاوی است. طبق افسانه های محلی نام جزیره ترکیبی از کلمات هلانگ به معنای عقاب و کاوی به معنای قرمز مایل به قهوه ای در زبان مالایی است. رنگ این مجسمه هم قرمز مایل به قهوه ای است. تراس ها، فواره ها و پل ها فضای زیبایی را در لنکاوی و خلیج کوآ به وجود آورده است. گردشگران می توانند از غذاهای خوشمزه مالزی هم در این منطقه لذت ببرند. بلیط تهران کوالالامپور

از جزایر لنکاوی تماشا کنید

لنکاوی دارای حدود 100 جزیره کوچک تر در مجمع الجزیره آندامان است. جزیره دوشیزه باردار یا پولائو دایانگ بونتینگ که در میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده، یکی از جزایر زیبای لنکاوی است که دارای دریاچه هم هست. یکی دیگر از جزایر معروف لنکاوی پولائو سینگا بسار است و غذا دادن به عقاب ها از کارهای جالبی است که می توانید در این جزیره انجام دهید. چندین جزیره دیگر در لنکاوی وجود دارند که می توانید با شرکت در تورهای گردشگری از آن ها بازدید کنید یا قایقی کرایه نموده و به جزایر بروید.

به تماشای جنگل مانگرو بروید

جنگل های مانگرو یا درختان کرنا بخش اعظمی از شمال لنکاوی در امتداد رودخانه کیلیم را پوشانده اند. این مانگروهای جزر و مدی فرصتی در اختیار گردشگران قرار می دهند تا با تنوع زیستی و گیاهی در لنکاوی بیشتر آشنا شوند. تورهای گردشگری بازدیدکنندگان را در هزارتوی مانگروها با قایق می گردانند. حیات وحش این منطقه از دیگر جاذبه های گردشگری لنکاوی است که می توانید با بازدید از جنگل های مانگرو از آن لذت ببرید؛ عقاب ها، سمور دریایی، مرغ ماهیخوار و چندین گونه دیگر از این قبیل هستند.

گونونگ رایا

گونونگ رایا در نزدیکی مرکز لنکاوی قرار گرفته و 881 متر ارتفاع دارد. گردشگران برای رسیدن به بلندترین قله لنکاوی سه راه دارند: رانندگی، شرکت در تورهای گردشگری یا کوه نوردی. کرایه موتور یا رانندگی تا ارتفاعات یکی از روش های هیجان انگیز و سرگرم کننده در لنکاوی است. اما سفر به همراه راهنماها اطمینان بیشتری به شما می دهد. اگر قصد داشته باشید کوه نوردی را امتحان کنید، باید 4000 پله را که حدود 4 کیلومتر مسافت را در بر می گیرد طی کنید. از بالای کوه می توانید چشم انداز زیبایی از لنکاوی مشاهده کنید. چه کارهایی در لنکاوی انجام دهیم

تلکابین لنکاوی

تلکابین لنکاوی از سه ایستگاه عبور می نماید. این ایستگاه ها از اورینتال ویلیج (Oriental Village) در دامنه کوه ماچینچانگ، دومین کوه بلند لنکاوی شروع می گردد. 15 دقیقه زمان می برد تا تلکابین به ارتفاع 708 متری برسد. در این ارتفاع می توانید شاهد منظره ها زیبای کوه ها، دره ها و جنگل ها باشید. تلکابین لنکاوی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لنکاوی است.

پل هوایی لنکاوی

پل هوایی لنکاوی پلی معلق به طول 125 متر و ارتفاع 100 متر است. با پرداخت مبلغی اضافه، گردشگران می توانند در طول پل قدم بزنند و از منظره ها جنگل ها لذت ببرند. پس از پل، یک جهت کوتاه در جنگل وجود دارد که به آبشار تلاگا توجو به معنای هفت چاه منتهی می گردد. این جهت در نزدیکی اورینتال ویلیج به خاتمه می رسد.

به سواحل بروید

خیلی از گردشگران اعتقاد دارند یکی از برترین تفریحاتی که می توان در لنکاوی تجربه کرد، رفتن به سواحل است. سواحل سفید و تمیز به همراه درختان زیبای نخل در کنار آب های زلال و آبی یک بهشت کوچک را به وجود آورده اند. لنکاوی سواحل زیادی دارد؛ پانتای سنانگ، تنگ کوراک، تانجونگ رو و ساحل بلک سند به همراه چندین ساحل دیگر سواحل محبوب لنکاوی را تشکیل داده اند. ورزش های آبی زیادی در این سواحل می توان انجام داد که از میان آن ها می توان به جت اسکی، موج سواری و پاراسل اشاره نمود. بوتیک هتل های لنکاوی

مسجد الحنا در کوآ

بزرگ ترین بنای مذهبی لنکاوی به ندرت در لیست جاذبه های این جزیره قرار می گیرد. ساخت این مسجد که مسجد اصلی لنکاوی محسوب می گردد و محل عبادت صدها مسلمان از مردم محلی است، در سال 1959 به خاتمه رسید. افرادی که به معماری علاقه دارند حتما از معماری این بنا، عناصر و موتیف های زیبای آن لذت خواهند برد. مسجد الحنا در نزدیکی میدان عقاب در شمال پارک تامان لاگندا واقع شده است و با کمی قدم زدن می توانید به راحتی به آن برسید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1830

به "تور ارزان مالزی: معرفی جاذبه های گردشگری لنکاوی در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: معرفی جاذبه های گردشگری لنکاوی در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید