مقاله: موزه ملی تاریخ آمریکا اسمیت سونیان واشنگتن دی سی

به گزارش مجله تانی بای، موزه ملی تاریخ آمریکا میزبان طیف گسترده ای از برنامه های عمومی است، از تظاهرات و سخنرانی ها گرفته تا داستان سرایی و جشنواره ها. برنامه های موسیقی شامل گروه های موسیقی مجلسی، ارکستر جاز، گروه کر آژانس های موسیقی، هنرمندان فولکلور و بلوز، خوانندگان بومی آمریکا، رقصنده ها و ... است.

مقاله: موزه ملی تاریخ آمریکا اسمیت سونیان واشنگتن دی سی

از دیگر نمایشگاه های معروف می توان به ریاست جمهوری آمریکا: یک بار با شکوه، بانوان اول در اسمیت سونیان و قیمت آزادی: آمریکایی ها در جنگ اشاره کرد.

در محل این موزه نمایشگاه های موقت بسیاری بر پا می شود، و هر بار به بازدیدکنندگان چیز جدیدی ارایه می دهد.

با بیش از 100 شی از جمله سنگ های قابل لمس تاریخی و فرهنگی، تاریخ آمریکا را به نمایش می گذارد، از جمله اسکیت های سرعت Apolo Ohno از بازی های المپیک زمستانی 2002، قطعه ای از Plymouth Rock و بخشی از اولین کابل تلگراف فرا اقیانوس اطلس را .

که باید از آن دیدن کرد . این نمایشگاه یک بنر به ارتفاع 30 در 34 پا از چوب و پارچه را در محیطی با پنجره های شیشه ای از کف تا سقف به نمایش می گذارد که برای برانگیختن نور اولیه طلوع که در آن فرانسیس اسکات کلید پرچمی را دید که الهام بخش سرود ملی او بود.

برای هر سنی مورد پسند است، با استفاده از مناظر، صداها و احساسات به بررسی تاریخ حمل و نقل در ایالات متحده از سال 1870 تا کنون می پردازد.

منبع مقاله: موزه ملی تاریخ آمریکا اسمیت سونیان واشنگتن دی سی

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1803

به "مقاله: موزه ملی تاریخ آمریکا اسمیت سونیان واشنگتن دی سی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه ملی تاریخ آمریکا اسمیت سونیان واشنگتن دی سی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید