رکوردشکنی واشنگتن در کسب درآمدهای گردشگری

به گزارش مجله تانی بای، بیش از 19 میلیون گردشگر از داخل آمریکا طی سال 2015 از واشنگتن، پایتخت ایالات متحده دیدن کردند.

رکوردشکنی واشنگتن در کسب درآمدهای گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بیش از 19 میلیون گردشگر از داخل آمریکا طی سال 2015 از واشنگتن، پایتخت ایالات متحده دیدن کردند و با این میزان گردشگر، رکورد جدیدی در صنعت گردشگری این شهر به ثبت رسید.

براساس گزارشات منتشر شده، گردشگران داخلی و خارجی در این بازه زمانی هفت میلیارد و 100 میلیون دلار در واشنگتن هزینه کردند. این آمار از زمان رکود مالی بزرگ این کشور تا به امروز بی سابقه بوده است.

رشد گردشگری داخلی واشنگتن 5/3 درصد نسبت به سال 2014 افزایش داشته و این رقم در خصوص بخش خارجی حدود چهار درصد بوده است. آمار کلی این افزایش استقبال در ماه اوت اعلام می گردد.

صنعت گردشگری منطقه کلمبیا برای 74 هزار شغل سودآوری می نماید. هزینه ای که مسافران طی این مدت برای اقامت خود صرف نموده اند، 2/6 درصد افزایش داشته است.

گردشگری واشنگتن پس از انفجار برج های دوقلو در سال 2011 و سپس رکود شدید سال های 2007 تا 2009 به شدت افت کرد و از سال 2000 آمار گردشگری این منطقه فرایند ثابتی را طی می کرد.

احداث هتل های جدید و افزایش قیمت اقامت در واشنگتن از مهم ترین عوامل این تغییر آمار است. بین سال های 2010 تا 2015 هتل های جدیدی با بیش از 3000 اتاق در واشنگتن راه اندازی شدند که بزرگترین آن ها ماریوت مارکیز است که سال 2014 در نزدیکی مرکز همایش های شهر افتتاح شد.

آنالیز ها نشان می دهد آمریکایی ها به ازای هر یک دلار، 2/56 دلار مالیات برای رونق صنعت گردشگری شهر از مسافران می گیرند.

تعدادی از مهمترین جاذبه های گردشگری واشنگتن شامل موارد زیر است:

بنای یادبود واشنگتن (Washington Monument)

بلندترین ساختمان در دنیا در سال 1884 ، سازه 170 متری (ابلیسک) بنای یادبود واشنگتن بود که جهت ادای احترام به اولین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا ساخته شد .

کاخ سفید (White House)

محل اقامت رسمی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا کاخ سفید است که در سال 1800 به اتمام رسید و حدود یک قرن بعد نام رسمی این ساختمان به کاخ سفید ملقب شد .

ساختمان کنگره آمریکا (US Capitol)

هر دو مجلس سنا و مجلس نمایندگان که قوه مقننه دولت آمریکا را تشکیل می دهند در ساختمان کنگره آمریکا حضور می یابند .

بنای یادبود لینکلن (Lincoln Memorial)

جهت ادای احترام به آبراهام لینکلن، رئیس جمهور کشته شده ، در سال 1922 بنای یادبود لینکلن ساخته شد که اغلب به عنوان محل تظاهرات و تجمعات سیاسی استفاده می گردد.

موزه ملی هوافضا (National Air & Space Museum)

یکی از محبوب ترین موزه های دنیا که مجموعه ای از هزاران وسیله مربوط به حمل و نقل هوایی و فضایی، مانند ماژول فرمان آپولو 11، را در خود جای داده موزه ملی هوافضا است.

بنای یادبود فرانکلین دی روزولت (Franklin D. Roosevelt Memorial)

به افتخار فرانکلین دی روزولت، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از سال 1933 تا 1945 در سال 1997 بنای یادبودی افتتاح شد که این بنای یادبود منطقه ای حدود 7.5 هکتار را پوشش می دهد.

تفرجگاه ملی (National Mall)

بین ساختمان کنگره ایالات متحده و بنای یادبود واشنگتن تفرجگاه ملی قرار گرفته است که بسیاری از موزه ها و موسسات فدرال واشنگتن در اطراف این تفرجگاه وجود دارند .

موزه ملی تاریخ طبیعی (National Museum of Natural History)

موزه ملی تاریخ طبیعی یک مجموعه بزرگ به خصوص از پستانداران را شامل می گردد و یکی از برترین موزه های واشنگتن می باشد که در یک ساختمان کلاسیک در سال 1910 به اتمام رسید .

بنای یادبود مارتین لوتر کینگ (Martin Luther King Memorial)

به احترام مارتین لوتر کینگ جونیور، رهبر حقوق مدنی و برنده جایزه نوبل که در سال 1968 ترور شد یک بنای یادبود مدرن ساخته شد و یک مجسمه گرانیتی بلند از شاه که توسط مجسمه ساز چینی لی ییژین ساخته شده قطعه اصلی این بنا را تشکیل می دهد.

گالری ملی هنر (National Gallery of Art)

یکی از بزرگترین کلکسیون های هنر غربی در آمریکا که در سال 1937 به عنوان مجموعه ای از 141 نقاشی اروپایی شروع شد گالری ملی هنر می باشد که این موزه در دو ساختمان با معماری های متضاد قرار گرفته است.

ایستگاه اتحادیه (Union Station)

ایستگاه اتحادیه در سال 1908 به عنوان ترمینال جدیدی برای راه آهن بالتیمور، اوهایو و پنسیلوانیا تکمیل شد و در واقع یک ایستگاه راه آهن با شکوه در سبک هنرهای زیبا است.

کلیسای جامع ملی (National Cathedral)

با الهام از کلیساهای قرون وسطی اروپا طراحی گوتیک این کلیسای جامع قرن بیستمی انجام شد و ساخت آن حدود 83 سال از سال 1907 تا سال 1990 به طول انجامید.

ساختمان دادگاه عالی ایالات متحده (US Supreme Court Building)

بالاترین دادگاه قضایی در ایالات متحده آمریکا ساختمان دادگاه عالی می باشد که بین سال های 1932 تا 1935، براساس طرحی از کاس گیلبرت ساخته شد واقع شده است.

کتابخانه کنگره (Library of Congress)

یکی از بزرگترین مجموعه کتاب ها در دنیا در کتابخانه کنگره جای گرفته اند که این کتابخانه در سال 1800 بنا نهاده شده و در سال 1897 به ساختمان با شکوه فعلی که به عنوان ساختمان جفرسون شناخته می گردد نقل مکان داده شد.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 651

به "رکوردشکنی واشنگتن در کسب درآمدهای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی واشنگتن در کسب درآمدهای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید