مناطق کوهستانی که پاتوق افراد مشهور دنیاست

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: برای بسیاری از مردم، آغاز زمستان به معنای آغاز فرصتی برای سفر به دل کوهستان است.

مناطق کوهستانی که پاتوق افراد مشهور دنیاست

کوهستانهای زیادی در سراسر دنیا وجود دارد، اما بعضی از آنها که دارای امکانات اسکی هستند، به دلیل زمین منحصر به فرد و امکانات رفاهی لوکسی که دارند به عنوان مناطق کوهستانی خاص شناخته می شوند.

ما در این مقاله فهرستی از 18 محل ایجاد شده برای اسکی را ارائه می کنیم که پاتوق افراد مشهور، اعضای خانواده های سلطنتی و تاجران بزرگ هستند.

از باشگاه منحصر به فرد سنگ زرد در بیگ اسکای مونتانا، تا کلبه های ییلاقی شیک زرمات سوئیس؛ همگی مناطقی کوهستانی هستند که افراد ثروتمند و مشهور به اسکی در آنها علاقه مندند.

حوض مهتاب (Moonlight Basin) - بیگ اسکای، مونتانا

این منطقه در ارتفاعات بیگ اسکای ایالت مونتانا واقع شده است. امکانات آن شامل چشمه آب گرم، مرکز تناسب اندام، و استخر است و یک زمین گلف، جهت پیاده روی، دریاچه های کوهستانی و رودخانه های شفاف و زلال در کنار این کلبه دیده می شوند.

باشگاه اسپانیایی قله کوه (Peaks Mountain) - بیگ اسکای مونتانا

باشگاه دیگری که در منطقه بیگ اسکای واقع شده و فقط برای اعضای خود پذیرش دارد، باشگاه اسپانیایی قله کوه است. زمین های اسکی و گلف مساحت بسیار زیادی دارند. گردشگران می توانند از دسترسی مستقیم به دامنه های زیبا و شرکت در مسابقات گلف لذت ببرند.

باشگاه سنگ زرد (Yellowstone Club) - بیگ اسکای، مونتانا

این باشگاه درست در شمال پارک ملی سنگ زرد (یلوستون) قرار گرفته و افرادی مانند بیل گیتس و یکی از فیلم سازان هالیوود، پیتر چرنین، عضو آن هستند.

تلوراید (Telluride)، کلورادو

تلوراید کلورادو به دلیل مناظر بی بدیلش در کوههای راکی و زمین های اسکی فوق العاده اش شناخته شده است. این باشگاه در ترکیب با جشنواره های فیلم و موسیقی که در آن برگزار می گردد، فروشگاههای شاهانه و رستوران های روستایی اش، به یکی از مقصدهای افراد مشهوری مانند تام کروز و اپرا برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است.

سنت موریتس (St. Moritz)، سوئیس

یکی از مشهورترین استراحت گاه های دنیا، سنت موریتس سوئیس است که دارای فضایی شیک است. شما در این استراحتگاه بوتیک های مربوط به طراحان مختلف، مناظر خیره نماینده و چندین رویداد سرگرم نماینده، مانند جام دنیای اسنوپولو را در کنار هم خواهید دید.

مهمانان می توانند از اقامت در هتل لوکس کالم (Kulm) لذت ببرند. این هتل از اولین دوره برگزاری اسکی زمستانی آلپ در سال 1864 کار خود را شروع نموده است. امکانات این استراحتگاه شامل یک زمین گلف واقع در چشم انداز کوهستانی و اتاق هایی با بالکن های مشرف به دریاچه سنت موریتس می گردد.

دره گوزن (Deer Valley) - پارک سیتی، یوتا

دره گوزن، در پارک سیتی ایالت یوتا واقع شده و به لطف دامنه های بکر و رویدادهای پرشماری که در آن برگزار می گردد، و یکی از آنها جشنواره فیلم ساندنس است، در میان بزرگان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

دره گوزن، با دریافت جایزه اسکی دنیا در سال 2014، به عنوان بهترین هتل دارای پیست اسکی دنیا انتخاب شد. لژ استین اریکسون این هتل، دارای 180 اتاق و یک چشمه آب گرم لوکس بوده که در نزدیکی دامنه های کوهستان واقع شده است.

زرمات (Zermatt) - سوئیس

زرمات، مناظر خیره نماینده ای از کوهستان های مشهور ماترهون را به چشم می رساند و تعداد زیادی امکانات رفاهی لوکس را در خود جای داده که همه آنها در کنار هم این مکان را به بهترین انتخاب برای گردشگران مشهور و ثروتمندی مانند فیل کالینز و رابی ویلیامز تبدیل نموده است.

می توانید در یک تور اسکی بسیار لذت بخش شرکت کنید و پیش از رسیدن به کلبه ییلاقی واقع در قله زرمات، از خوراکی های خوش طعم آشپزخانه بچشید.

میجو (Megeve)، فرانسه

این منطقه یکی از مشهورترین مجتمع های اسکی اروپاست. در این مجتمع، خیابان های سنگ فرش شده با هتل های لوکس، رستوران های پرستاره و واگن های مخصوص حمل اسب منتظر شما هستند.

هتل آلپاگا برای گردشگرانی که به دنبال اقامتگاههای لوکس هستند، بسیار ایده آل است. این هتل در منطقه کوهستانی و در فاصله نزدیکی تا بالابر های اسکی واقع شده است.

جکسون هول (Jackson Hole)، وایومینگ

اگر می خواهید در مرتفع ترین منطقه مخصوص اسکی ایالات متحده اقامت داشته باشید، اقامتگاه کوهستانی جکسون هول را به شما پیشنهاد می کنیم.

اقامتگاههای چهار فصل این مجموعه، چیزی بیش از چشمه های آبگرم بکر و سوئیت های مجلل در اختیار شما می گذارند. در این منطقه، مسافران می توانند خیلی چیزهای دیگر، از هلی اسکی گرفته تا شکار در طبیعت، را تجربه نمایند.

کلسترس (Klosters) - سوئیس

اقامتگاه مشهور کلسترس که در منطقه گراباندن سوئیس واقع شده ، ترکیبی جذاب از یک تفرجگاه کوهستانی مشهور و یک روستای بکر است. این منطقه بیشتر به دلیل اقامتگاههایی که برای خانواده ها تهیه شده مشهور است، اما خانه ها و غرفه های اجاره ای لوکسی هم دارد که مشتریان خاص خودشان را دارند؛ از جمله پرنس چارلز.

اسپن (Aspen)، کلورادو

منطقه اسپن کلورادو دارای چهار کوهستان مختلف است که برای اسکی بسیار مناسب هستند و فضاهایی برای اسکی در فضای بسته و باز در آن ساخته شده است. بازدیدنمایندگان می توانند در کل منطقه اسکی نمایند یا سوار بالن شوند و از مناظر باورنکردنی لذت ببرند.

اقامتگاه لیتل نل مشهورترین اقامتگاه این منطقه است که افراد برجسته ای در آن اقامت می نمایند و پیش از آنکه استفاده از امکانات اسکی برای عموم آزاد گردد، آنها دسترسی انحصاری به این امکانات خواهند داشت. همچنین می توانند با تیم گشت اسکی به صورت اختصاصی در منطقه گردش نمایند.

لخ اند زورس (Lech and Zurs)، اتریش

لخ اند زورس را یکی از بهترین پیست های اسکی در اتریش می دانند. این منطقه به لطف زمین های اسکی گسترده، بارش برف بسیار زیاد و امکانات کوهستانی پیشرفته اش توانسته توجه افراد مشهور و خانواده های سلطنتی را به خود جلب کند.

گفته شده که مشاهیر زیادی، از پرنسس کارولین از موناکو گرفته تا تینا ترنر، برای گذراندن تعطیلات به آنجا می روند.

پیست اسکی ویسلر بلک کامب (Wistler Blackcomb) - بریتیش کلمبیا، کانادا

پیست اسکی فوق العاده زیبای ویسلر، یکی از مقاصد افراد مشهور و برجسته است.

گفته شده که هایدی کلوم، هیو جکمن و تام کروز، از مشتریان ثابت این سرزمین شگفت انگیز در کانادا هستند. این تفرجگاه، میزبان رویدادهایی مانند جشنواره فیلم ویسلر در ماه دسامبر بوده و انواع چشمه های آب گرم، فروشگاهها و کافه ها را در خود جای داده است.

سان ولی (Sun Valley) - آیداهو

در منطقه سان ولی آیداهو، کلبه های لوکسی در پای دامنه های برفی کوهستان خواهید یافت که در سراسر زمستان، بالابرهایی از نزدیکی آنها اسکی بازان را جابجا می نمایند و چندین رستوران دارد که غذاهای بسیار لذیذی سرو می نمایند.

این تفرجگاه، یکی از قدیمی ترین پیست های اسکی آمریکا - پیست سان ولی - را در خود جای داده است که در سال 1936 افتتاح شده و در طی این سال ها میزبان افرادی مانند کلینت ایستوود، مرلین مونرو و ارنست همینگوی بوده است.

باشگاه هرمیتاژ (Hermitage) - وست داور اند ویلمینگتون، ورمونت

باشگاه هرمیتاژ، منطقه ای به مساحت 1400 جریب است که در وست داور اند ویلمینگتون ایالت ورمونت واقع شده و یک باشگاه اسکی است که فقط برای اعضای خود پذیرش دارد. این باشگاه دارای امکانات رفاهی لوکسی بوده و هر چهار فصل سال به فعالیت خود ادامه می دهد.

امکانات رفاهی این باشگاه شامل خانه های شخصی و آپارتمانهای مجلل می گردد. اعضا می توانند با هواپیمای شخصی خود به فرودگاه دیرفیلد ولی پرواز نمایند و سپس از بازی گلف در زمین بازی 18 حفره ای دزموند مورهد یا گشت و گذار شبانه در مناطق برفی لذت ببرند.

بیور کریک (Beaver Creek) - کلورادو

مجموعه ای از بوتیک ها، گالری های هنری و رستوران های با کیفیت در بیور کریک کلورادو منتظر هستند تا میزبان مسافرانی باشند که به دنبال یک تجربه بی نظیر برای گذراندن زمستان هستند.

هتل ها و آپارتمان های لوکسی برای اجاره در این منطقه ساخته شده اند، اما بسیاری از مهمانان ترجیح می دهند در کابین های تراپر اقامت نمایند. در این کابین ها می توانید از آشپز خصوصی خود بخواهید صبحانه و شام لذیذی برای شما طبخ کند. پله برقی هایی که در این منطقه تعبیه شده اند، مهمانان را مستقیما به دامنه کوه می برند و به این ترتیب در طول روز به راحت ترین شکل ممکن افراد را جابجا می نمایند.

وربیر (Verbier) - سوئیس

وربیر، در ایالت وله سوئیس واقع شده و یک روستای بسیار شیک با رستوران های میشلین ، یک پیست اسکی در سطح دنیای و مکانی برای شب زنده داری های پر سرو صدا دارد.

پیست های چالش برانگیز آن باعث شده این مکان برای افرادی که به دنبال هیجان هستند، مکانی بسیار مناسب باشد.

کورچه ول (Courchevel) - فرانسه

کورچه ول، دارای چندین روستای پر رفت و آمد مجزا است که شامل روستای فوق العاده لوکس می باشد. این روستاها با بالابر ها، پیست ها و جاده هایی به هم متصل شده اند که دارای مناظر چشم نواز جنگلی و آرام هستند.

منبع: برترین ها
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 509

به "مناطق کوهستانی که پاتوق افراد مشهور دنیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناطق کوهستانی که پاتوق افراد مشهور دنیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید