مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از معرفی مینی پلی استیشن کلاسیک سونی تا محکومیت جالب 3 هکر جوان

به گزارش مجله تانی بای، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از معرفی مینی پلی استیشن کلاسیک سونی تا محکومیت جالب 3 هکر جوان

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

پروژه اسپیس ایکس با سرعت و قدرت به کار خود ادامه می دهد و حتی به زودی نخستین انسان را برای سفر به ماه آماده می نماید، اما آیا مقاصد ایلان ماسک و شرکت فضایی تحت مدیریت او صرفا کاوشگرانه و تفریحی است؟ پاتریک تاکر کارشناس تکنولوژی معتقد است پاسخ سوال مذکور منفی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ابزار هوشمند چمدان کایاک یک وسیله بسیار مفید برای فرادی است که سفرهای کاری متعددی دارند اما در سنجش و اندازه کردن وزن چمدان خود مشکل دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دادگاهی در ایالات متحده 3 هکر جوان و با استعداد را موظف کرد پس از به انتها رساندن دوران محکومیت خود با اف بی آی همکاری نمایند. این حکم دومین بخش از حکمی است که از یک سال پیش همکاری این هکرها با اف بی آی را تایید می کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک متهم گردیده که در تبلیغات خود نسبت به زنان و برخی اقلیت ها تبعیض قائل می گردد. این نخستین بار نیست که غول شبکه های اجتماعی فیسبوک به کم کاری متهم می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پلی استیشن کلاسیک سونی به زودی با قیمت 100 دلار در اختیار خریدارن قرار می گیرد. قرار است این محصول در ابعادی کوچکتر از گذشته معرفی گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک شرکت بریتانیایی تهیه غذا تصمیم گرفته به خریداران آیفون های جدید خدماتی ویژه ارائه کند. درواقع این شرکت به افرادی که ساعاتی طولانی در صف خواهند ایستاد، غذای گرم تحویل می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 9

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از معرفی مینی پلی استیشن کلاسیک سونی تا محکومیت جالب 3 هکر جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از معرفی مینی پلی استیشن کلاسیک سونی تا محکومیت جالب 3 هکر جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید