نیمار: این فصل در پاری سن ژرمن راضی تر از فصل های قبل هستم

به گزارش مجله تانی بای، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید این بهترین فصل حضورش در پاری سن ژرمن است.

نیمار: این فصل در پاری سن ژرمن راضی تر از فصل های قبل هستم

به گزارش خبرنگاران، نیمار که اخیراً اخبار متناقضی از آینده حرفه ای او منتشرشده که بعضی از آنها خبر از نزدیک بودن تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن و بعضی دیگر از احتمال بازگشت این بازیکن به بارسلونا خبر داده اند، با حضور در کنفرانس خبری پیش بازی فردا شب (چهارشنبه) PSG با منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مواجهه با پرسشی در مورد آینده حرفه ای اش گفت: پس از خاتمه بازی قبلی مان در این باره صحبت کردم، بنابراین فکر نمی کنم نیازی به صحبت بیشتر در این خصوص باشد.

وی اضافه نمود: از قرارداد فعلی من با پاری سن ژرمن هنوز باقی مانده است. ما می خواهیم کاری کنیم که برای همه طرفین خوب باشد. پیش از این گفته ام که از بودن در پاری سن ژرمن مسرور هستم و این فصل مسرور تر از هر فصل های قبل هستم. در پاری سن ژرمن در بعضی جنبه ها بهتر شده ام. همچنین توانستم از شرایط های دشواری که در آن قرار داشتم و همه آنها را می دانند، بیرون بیایم. همواره سخت کوشش نموده ام و همواره حرفه ای بوده ام، برخلاف چیزی که بعضی فکر می نمایند.

نیمار 29 ساله که تا سال 2022 تحت قرارداد پاری سن ژرمن است، این فصل در 24 بازی 14 گل برای پاریسی ها به ثمر رسانده و 9 گل هم ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1580

به "نیمار: این فصل در پاری سن ژرمن راضی تر از فصل های قبل هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: این فصل در پاری سن ژرمن راضی تر از فصل های قبل هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید