شرایط قرمز در بخش ارجمند فیروزکوه، ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در بخش ارجمند

به گزارش مجله تانی بای، فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و شرایط قرمز در بخش ارجمند گفت: تردد خودروهای غیربومی در بخش ارجمند ممنوع است.

شرایط قرمز در بخش ارجمند فیروزکوه، ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در بخش ارجمند

ابولقاسم مهری در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح فرایند افزایش تعداد مبتلایان در بخش ارجمند و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی گفت: تردد خودروهای غیربومی در بخش ارجمند ممنوع است و تردد افراد و خودروهای بومی تا اطلاع ثانوی با محدودیت و در صورت ضرورت امکان پذیر است. با توجه به شرایط کنونی شیوع کرونا در بخش ارجمند ضرورت دارد تمامی دستگاه ها و نهادها به صورت جهادی پای کار باشند و با تمام توان در جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری و بررسی شرایط افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در بخش ارجمند اظهارکرد: براساس دستورالعمل ها و قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات لازم باید توسط دستگاه های ذیربط در بخش صورت گیرد.

مهری در انتها گفت: اکیپی متشکل از نیروی انتظامی و پلیس راه با همکاری بخشداری و شهرداری ارجمند کلیه ترددها را کنترل و از ورود افراد و خودروهای غیربومی به بخش جلوگیری می کنند. تردد افراد و خودروهای بومی و ساکن در بخش محدود می شود و در صورت ضرورت اقدام لازم صورت می گیرد و خودروهای متخلف طبق دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1529

به "شرایط قرمز در بخش ارجمند فیروزکوه، ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در بخش ارجمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قرمز در بخش ارجمند فیروزکوه، ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در بخش ارجمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید