(ویدئو) حضور سلمان بازیگر نون خ در مسابقه خندوانه

به گزارش مجله تانی بای، شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه میزبان علی صالحی و کاظم خدابخش بازیگران سریال نون خ، گروه پازل بند و احسان روزبهانی ملی پوش تیم بوکس بود. در بخشی از برنامه بازیگران نون. خ حضور پیدا کردند.

(ویدئو) حضور سلمان بازیگر نون خ در مسابقه خندوانه

علی صالحی گفت: یک تیم بزرگی در شرایط کرونایی کار کردند و سریال نون خ حاصل کوشش همه اعضای این گروه بود. گروه کارگردانی و نویسنده و دوستان در تهیه و فراوری فصل سوم نون. خ خیلی خوب عمل کردند، با توجه به اینکه دستورالعمل ها را رعایت می کردیم، هیچ کدام از عوامل به کرونا مبتلا نشدند.

کاظم نوربخش گفت: ما همه بازیگران کردستان و کرمانشاه هستیم که فقط می توانستیم در همان شهر خودمان بازی کنیم، اما به دلیل حضور در سریال نون. خ مدیون سعید آقاخانی هستیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

در بخشی از برنامه نوربخش درباره واکنش مردم به این سریال گفت: خدا را شکر مخاطبان استقبال خوبی از سریال داشتند و بالای 70 درصد وقتی من را می بینند می خواهند مثل سلمان نون خ بخندم.

رامبدجوان هم گفت: ما هم مثل همان 70 درصد می خواهیم برایمان بخندی.

علی رهبری درباره آغاز فعالیتش گفت: برای یکی از دوستانم که مصالح فروشی داشت، کارگری می کردم توانستم گیتار بگیرم و این علاقه ام را دنبال کردم.

وی ادامه داد: من ساز های مختلفی را یاد گرفتم و موتی رهبر ارکستر خوانندگان بودم. حتی آن ها به من گفتن که چرا خودم خوانندگی را تجربه نمی کنم، اما ایده آل من آن موزیک ها نبود و دوست نداشتم. تا اینکه سال 90 با آرین بهاری آشنا شدم و با هم گروه پازل را شکل دادیم.

در ادامه مسابقه هایی بین مهمانان انجام شد که لحظات شادی را برای مخاطبان رقم زدند.

بازیگران نون خ در بیشتر بازی ها خندیدند و کاظم نوربخش با پانتومیم نتوانست امتیاز خوبی کسب نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1539

به "(ویدئو) حضور سلمان بازیگر نون خ در مسابقه خندوانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) حضور سلمان بازیگر نون خ در مسابقه خندوانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید