پارک آبی دریم لند دبی، مکانی برای انواع تفریحات آبی خانواده ها!

به گزارش مجله تانی بای، پارک آبی دریم لند دبی | Dreamland Aqua Park

شهر دبی پر است از جاذبه های دیدنی و جذاب که همواره کشش خود را برای جذب دنیاگرد در سراسر دنیا دارد. مثلا شما می خواهید در تابستان به اسکی بروید، کافی است که یه تُکِ پا به دبی بروید تا اسکی کنید یا حتی بر عکس! دلتان می خواهد تا محیطی گرم و تابستانی را تجربه کنید، باز هم به دبی بروید! از این توصیفات که بگذریم، با توجه به این که در آستانه فصل گرم شدن هوا و در آستانه بهار و تابستان هستیم، می خواهیم تا به شما پارک آبی دریم لند دبی را معرفی نماییم البته معرفی درست و حسابی یعنی: آشنایی و معرفی پارک آبی دریم لند + آدرس. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، پارک آبی دریم لند دبی را معرفی نماییم.

پارک آبی دریم لند دبی، مکانی برای انواع تفریحات آبی خانواده ها!

درباره پارک آبی دریم لند دبی

یکی از عظیم ترین پارک های آبی در شهر دبی که البته مشتریان و طرفدارن پر و پا قرصی هم دارد، پارک آبی دریم لند است. بسیاری از کسانی که به دبی در هر فصلی وعلی الخصوص تابستان سفر می نمایند، به این پارک می فرایند و از اوقات خوبی که این پارک آبی برایشان به وجود می آورد، بسیار استقبال می نمایند. این پارک آبی دارای مساحتی 250 هزار متر مربعی است و از پر طرفدارترین پارک های آبی و همچنین مکان های گردشگری در دبی محسوب می گردد. در پارک آبی دریم لند دبی پر است از سرسره های آبی که در 25 نوع مختلف، تجربه جالبی را از سواری بر روی این سرسره های مختلف به وجود می آورد. از آن جا که در فصل سفرهای تابستانی هستیم، می خواهیم تا پارک آبی دریم لند دبی را به همراه آدرس ودیگر مشخصات آن را برایتان توضیح دهیم.

یکی از دیگر نکاتی که درباره پارک آبی دریم لند دبی وجود دارد این است که این پارک عنوان پر افتخارترین و مشهورترین پارک را در سراسر خاورمیانه دارد و در سطح قاره آسیا نیز پارکی شناخته شده و معروف می باشد. البته دیگر شهرت این پارک از قاره آسیا هم فراتر رفته و آوازه اش به قاره اروپا هم رسیده است. اگر شما هم دوستدار ورزش ها وتفریحات آبی هستید، پارک آبی دریم لند دبی برای شما بهترین انتخاب است.

شما در این پارک می توانید تا تجربه فوق العاده شناروی در آب را تجربه کنید و اگر هم که قصد دارید تا شنا نکنید، از دیگر سرگرمی های موجود در این پارک آبی بهره ببرید و به هر شکل و صورتی که شده، اوقات خوب و خوشی را داشته باشید. نکته جالبی که درباره این پارک آبی وجود دارد این است که وسیله ها و امکانات این پارک تنها مختص به آب و شنا نیست بلکه؛ شما به همراهی خانواده و یا دوستانتان می توانید تا بر روی جاده اتومبیل سواری این پارک که طول آن 400 متر است، ماشین سواری نموده و از اوقات خود لذت ببرید. لطفا به این مسئله توجه داشته باشید که به این خاطر که پارک آبی دریم لند سالانه چندین بار مورد آنالیز و استاندارد سازی قرار می گیرد، می توانید با خیال راحت در آن به فعالیت های تفریحی خود بپردازید.

بازی های آبی موجود در پارک آبی دریم لند دبی

  • سرسره های کامیکازه | KAMIKAZE

کامیکازه به نوعی سرسره می گویند که معمولا در پارک های آبی مورد استفاده قرار می گیرد. بعضی از این کامیکازه ها دارای شیب کم و بعضی هم دارای سیب زیاد و پیچ های مختلف هستند. البته سرسره های ساده هم در این پارک وجود دارند. خوبی سرسره های کامیکازه پارک آبی دریم لند در دبی به این است که از مسیری که این سرسره ها در پیش دارند می توانید تا ماجراجویی های دریایی مختلفی را انجام دهید.

  • سرسره های 40 متری توئیستر | twister slide

سرسره های توئیستر همگی دارای ارتفاع 40 متری هستند و حس سقوط از یک برج آبی 40 متری را به شما خواهند داد. با این که گفتنش آسان است اما باور کنید که برای امتحان کردن این کار باید دل وجرات بسیار زیادی داشت. البته با استقبالی که از سرسره های 40 متری توئیستر صورت می گیرد، مثل این که خیلی ها جرات این کار را در پارک آبی دریم لند دارند!

  • سرسره های بلک هول | Black Hole

سر خوردن در سرسره های بلک هول، با سر خوردن در دیگر سرسره های این پارک آبی فوق دارد! در این سرسره خیلی ها نمی دانند که قرار است چه اتفاقی برایشان پیش بیاید بنابراین، قبل از ورود به این قسمت درباره تصمیم خود خیلی فکر می نمایند. شیب این سرسره ها بسیار زیاد است و بعد از سر خوردن داخل یک چاله سیاه و تاریک می افتید!

توجه نمایید که اگر بیمار قلبی و یا عصبی دارید از این بازی استفاده نکنید.

  • سرسره های توئیستینگ دراگونز | TWISTING DRAGONS

سرسره های دراگونز، حس ورود شما از پارک آبی دریم لند در دبی را به یک ناکجا آباد را می دهد. شما اصلا در توئیستر دراگونز متوجه این نخواهید شد که کی و از کجا وارد شدید و از کجا باید خارج شوید! با این که چالش حضور در این قسمت زیاد است اما در پایان راه خروج را خواهید دید.

  • سرسره های رفت راید | RAFT RIDE

در صورتی که مسافرت شما به همراه خانواده تان است، سرسره های رفت راید را حتما امتحان کنید. این سرسره ها خانوادگی هستند و در کنار این، آدرنالیتان را بالا خواهند برد. دراین بازی به شما تیوپی خواهند داد که ظرفیتش 5 نفر است و این امکان را به شما و خانواده تان می دهد تا بر روی آن یک سواری فوق العاده را انجام دهید.

  • رفتینگ ریور | RAFTING RIVER

رفتینگ ریور نیز یکی دیگر از بازی هایی است که در پارک آبی دریم لند می توانید به آن سر بزنید و فرزندانتان را در آن سرگرم نمایید. این بازی در واقع یک چرخ و فلک آبی است و همه مسائل ایمنی در آن به درستی رعایت شده است.

  • لیک اُ ویویز | LAKE-O-WAVES

این بازی فشاری کمتر از سونامی ندارد! در بازی لیک اُ ویز شما می توانید تا سوار بر موج ها، حس بودن در یک دریای مواج را تجربه کنید. موج های این بازی را به عنوان بلندترین موج در پارک های آبی قاره آسیا و منطقه خاورمیانه به حساب می آورند.

  • دریم استریم | DREAM STREAM

دریم ایتریم بازی رویایی در آب است که در نهایت به شما آرامش می دهد. در حین این بازی احتمال این که به خواب بروید بسیار زیاد است.

  • مجموعه آکوا پلی | AQUA PLAY

در آکوا پلی، 19 بازی مختلف برای گروه سنی کودک و نوجوان تعریف شده است که آن ها بتوانند با توجه به روحیه و سلیقه خود یکی را انتخاب نمایند.

  • جکوزی | Jacuzzi

اگر می خواهید خستگی های خود را به در کنید، پیشنهاد می کنیم که از بخش جکوزی پارک آبی دریم لند در دبی استفاده نمایید.

امکانات موجود در پارک آبی دریم لند دبی

  • این پارک آبی دارای رودخانه ای کم تحرک، استخر موج، استخری با شوری زیاد و استخرهای متنوع دیگری می باشد که می توان بر روی آب آن شناور ماند.
  • می توانید تا زمانی که از آب بیرون می آیید و احتمالا خسته و یا گرسنه شده باشید از رستورانی که در این پارک قرار گرفته است می توانید غذا و نوشیدنی ها و در کل خوراکی های خوشمزه و مهیجی بگیرید و خلاصه دلی از عزا در بیاورید.
  • همچنین شما می توانید تا اگر خسته شده اید و نیاز به استراحت دارید، در کلبه هایی که در این پارک وجود دارد و برای استراحت شما تعبیه شده است، استراحت کنید.
  • به خاطر داشته باشید که در این پارک هر روزه و از ساعت 10 صبح تا 18 بعداز ظهر، آماده پذیرایی از گردشگران و مراجعانی هستند که به این پارک آبی مراجعه می نمایند. توجه داشته باشید که هزینه ورودی این پارک آبی برای عظیمسالان در حدود 100 درهم، برای بچه ها در حدود 4 تا 12 سال 70 درهم و برای بچه ها زیر 4 سال نیز به صورت کاملا رایگان است.

آدرس: Umm Al Quawain - United Arab Emirates

برای اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها و تجهیزات پارک دریم لند دبی به سایت این پارک مراجعه بفرمایید.

dreamlanduae.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 900

به "پارک آبی دریم لند دبی، مکانی برای انواع تفریحات آبی خانواده ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی دریم لند دبی، مکانی برای انواع تفریحات آبی خانواده ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید