پیروزی قاطعانه اینتر، فیورنتینا و ناپولی در روز شکست لاتزیو

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: با پیروزی نایب قهرمان فصل گذشته، نراتزوری و بنفش پوشان فلورانس، هفته سی وسوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پیگیری شد.

پیروزی قاطعانه اینتر، فیورنتینا و ناپولی در روز شکست لاتزیو

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته سی وسوم رقابت های سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) 5 دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها ناپولی رده سومی پیروز شد میهمان خود، لاتزیو را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

مرتنس در دقیقه 42، گونسالو هیگواین 3 بار در دقایق 50 (از روی نقطه پنالتی)، 67 و 90 برای ناپولی گلزنی کردند و سناد لولیچ در دقیقه 21 و اوگنی اونازی در دقیقه 82 گل های لاتزیو را زدند. ضمن اینکه لوریک کانا در دقیقه 49 از ترکیب لاتزیو اخراج شد. ناپولی با این پیروزی 67 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد.

در دیگر بازی مهم امروز اینتر پیروز شد در خانه سامپدوریا شکست سنگینی را به شاگردان سینیشا میهایلوویچ تحمیل کند و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر در هم بکوبد.

مائورو ایکاردی 2 بار در دقایق 13 و 63، والتر ساموئل در دقیقه 61 و رودریگو پالاسیو در دقیقه 78 گل های اینتر را در این بازی به ثمر رساندند تا نراتزوری با 53 امتیاز، رده پنجم جدول را از پارما پس بگیرد. در این بازی همچنین مکسی لوپس در دقیقه 18 یک پنالتی سامپدوریا را به هدر داد و سیتادین مارتینز در دقیقه 19 از ترکیب این تیم اخراج شد.

در سایر بازی های امروز هفته سی وسوم سری A نتایج زیر رقم خورد:

هلاس ورونا 3 - فیورنتینا 5

لیورنو 2 - کیه وو ورونا 4

تورینو 2 - جنوا یک

در آخرین بازی امروز از هفته سی وسوم سری A، تیم میلان از ساعت 23:15 میزبان کاتانیا است.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس با 84 امتیاز صدرنشین است، رم با 79 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد و ناپولی با 67 در جایگاه سوم واقع شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 438

به "پیروزی قاطعانه اینتر، فیورنتینا و ناپولی در روز شکست لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطعانه اینتر، فیورنتینا و ناپولی در روز شکست لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید