چگونه یک کلبه مجذوب کننده تزئین کنیم؟

به گزارش مجله تانی بای، چه کسی دوست ندارد کلبه ای مجذوب کننده داشته باشد؟ البته فقط داشتن یک کلبه ییلاقی کافی نیست ؛ دکوراسیون کلبه نیز به علت فضایی که ایجاد می نماید بسیار مهم است. به عنوان مثال ، یک کلبه بتنی تفاوت چندانی با زندگی شهری ندارد. وقتی به یک کلبه فکر می کنید ، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می نماید یک سازه چوبی است. با این حال ، فقط چوبی بودن کافی نیست. وسایل مورد استفاده در خانه ، اثاثیه یا اکسسوری ، مبلمان و موارد دیگر در تضمین یکپارچگی خانه بسیار مهم هستند. اگر می پرسید چگونه یک کلبه را تزئین کنید ، ادامه مطلب را بخوانید.

چگونه یک کلبه مجذوب کننده تزئین کنیم؟

رنگ های دیوار و کف سازگار با طبیعت

وقتی می گوییم کلبه ، چوب در فکر ما ظاهر می گردد. بزرگترین علت این است که یک ساختار در طبیعت باید با آن سازگار گردد و این یک رویکرد بسیار صحیح است. داشتن یک خانه بتنی در وسط جنگل هم غیرطبیعی و هم بی مزه است. به همین علت ، برای دکوراسیون کلبه خود باید از رنگ های چوب بهره ببرید. انتخاب دیوارها و پوشش های کف از رنگ های چوب روشن باعث می گردد که خانه فضای آرام تری به خود بگیرد. علاوه بر این ، از آنجایی که برای روشنایی به نور کمتری احتیاج خواهد داشت ، نور ارائه شده به وسیله شومینه برای ایجاد محیط کم نور مورد انتظار شما کافی خواهد بود. بنابراین احتیاجی به روشن کردن نور اضافی نخواهید داشت و حس طبیعی بودن خود را بیش از پیش افزایش می دهید.

اتاق خواب ؛ مرکز تصویر زیبایی شناسی

برای دیوارهای اتاق خواب ، رنگ های چوبی کمی تیره را توصیه می کنیم. چوب های تیره یک فضای گرم اضافی به اتاق می بخشد. با این حال ، مهم است که در رنگ های تیره زیاده روی نکنید تا یکپارچگی خانه حفظ گردد. این یکپارچگی را با اکسسوری های مختلف بیشتر تقویت کنید. به عنوان مثال ، نور کم ساطع شده از 2 لامپ طبقه ای که در گوشه ها استفاده خواهید کرد ، فضا را گرم تر می کند.

فرش های دستبافت در رنگ های بژ چشم را خسته نمی کند و طبیعی بودن اتاق را بیشتر نشان می دهد. باز هم پرده هایی که در رنگ های بژ استفاده می کنید تیرگی اتاق شما را تقویت می نمایند. اکسسوری شاخ گوزن که به عنوان تزئین دیوار استفاده خواهید کرد ، انتخاب خوبی برای ثبت یک تصویر زیبایی شناختی خواهد بود. علاوه بر این ، می توان این زیبایی را با یک ساعت اصیل کمی بیشتر تقویت کرد.

صندلی گهواره ای چوبی که جلوی پنجره می گذارید به شما یاری می کند در فضای کم نور از کتابی که می خوانید لذت بیشتری ببرید. انتخاب کابینتی که خیلی بزرگ و مناسب با رنگ های اتاق نباشد ، تضمین می کند که اصالت فضا را حفظ نمایید. استفاده از یک آینه کوچک و شیک نیز به زیبایی اتاق یاری زیادی می کند. آدکوراسیون کلبه خود را با یک لوستر ساده و شیک تکمیل کنید.

لحظات هماهنگ طبیعت در اتاق نشیمن

بدون شک ، اتاق نشیمن اتاقی خواهد بود که بیشترین زمان را در آن سپری خواهید کرد. دیوارهای چوبی که در رنگ های روشن استفاده خواهید کرد ، هم به شما طراوت می بخشند و هم فضای اتاق را کاملاً آرام می نمایند. شومینه سنگی که در گوشه ای قرار می دهید شما را گرم می کند و زیبایی خاصی به اتاق می بخشد.

علاوه بر این ، یک سبد پر از چوب که در کنار شومینه قرار می دهید ، حس طبیعی بودن را در اتاق کامل می کند. به همین ترتیب ، می توانید با قرار دادن چوب در قفسه های بلندی که در دو طرف شومینه خواهید ساخت ، همان تصور را ایجاد کنید. مجسمه های کوچک حیوانات و چند شمع بزرگ و کوچک که روی شومینه استفاده می کنید به شما یاری می کند فضای طبیعی تری ایجاد کنید.

در صورت تمایل می توانید از قسمت بالای شومینه به عنوان قفسه کتاب کوچک خود نیز بهره ببرید. بنابراین ، پس از تهیه قهوه در روزهای سرد زمستان ، می توانید کنار شومینه بنشینید ؛ کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنید و از آرامش خود نهایت لذت را ببرید.

چراغ های کف شیکی که در گوشه های پشت صندلی ها قرار می دهید زیبایی دلپذیری به محیط می بخشد. علاوه بر این ، وجود پتوهای چهارخانه با رنگ های قهوه ای تیره در کناره های صندلی ها نیز ظاهر دلپذیری را به همراه خواهد داشت. از یک فرش دستباقت دیواری به عنوان اکسسوری دیوار بهره ببرید. بعلاوه می توانید از فیگورهای سر حیوانات مصنوعی برای دکوراسیون کلبه بهره ببرید. بنابراین ، ساختار زیبایی و طبیعی اتاق را می توان حفظ کرد. با یک میز چوبی که در وسط اتاق قرار می دهید می توانید یکپارچگی طبیعی فضا را تکمیل نمایید.

طراوت شگفت انگیز در آشپزخانه

ترکیب رنگ های چوب روشن و کفپوش سنگی طراوت فوق العاده ای به آشپزخانه می بخشد. صبح هنگام صرف صبحانه آرامش خاطر خواهید داشت. مهم است که یکپارچگی کابینت ها با دیوارها سازگار باشد. در صورت امکان می توان با صندلی های دست ساز که در اطراف یک میز مفید و زیبا در کنار پنجره قرار گرفته اند ، طبیعی بودن محیط را تقویت کرد.

یک گل زیبا که روی میز استفاده می کنید از نظر تزئینی بسیار زیبا به نظر می رسد. علاوه بر این ، چند گلدان گل آویزان شده از دیوارها با یاری طناب می تواند دکوراسیون کلبه را کامل کند. برای دکور کف می توانید از یک فرش مدرن از رنگ های روشن بهره ببرید.

دکوراسیون هال

اولین برداشت هنگام ورود به خانه بسیار مهم است. رنگ های تیره روشن برای نشان دادن گرمای محیط هال بسیار مفید است. با استفاده از یک لوستر زیبا یا قرار دادن آباژورهای کوچک بر روی دیوارها ، هم می توانید احتیاجهای نوری خود را به مقدار کافی برآورده کنید و هم با موفقیت تیرگی مورد احتیاج را ایجاد نمایید. در صورت تمایل می توانید با نقاشی زیبایی که روی دیوار استفاده می کنید یکپارچگی را ارائه دهید.

بالکن ؛ ضرورتی برای کلبه های شما

بالکن برای یک کلبه مجذوب کننده لازم است. ضمن تماشای چشم انداز باشکوه طبیعت ، احساس حضور در آن چشم انداز را نیز منعکس می کند. نرده های چوبی که در بالکن استفاده می کنید به شما یاری می کند تا با زیبایی شناسی طبیعت سازگار شوید. به لوسیله لامپ های کوچکی که در 2 گوشه نرده ها قرار می دهید ، شب های خود را با رنگ های زیبایی شناسی روشن کنید.

علاوه بر این درب کوچکی که می توانید از یک طرف نرده باز کنید بسیار مفید خواهد بود. به این ترتیب می توانید پس از یک پیاده روی دلپذیر در باغ خود هر زمان که بخواهید دوباره از بالکن خود لذت ببرید. صندلی گهواره ای شما که در گوشه ای قرار می دهید ، رویاهای شما را در حین تماشای ستاره ها به بعد دیگری می برد. یک میز کوچک چوبی که درست در کنار صندلی قرار می دهید دکوری زیبایی خواهد بود و می توانید هر زمان که بخواهید فنجان قهوه خود را روی آن بگذارید.

منبع: اتاق
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2177

به "چگونه یک کلبه مجذوب کننده تزئین کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک کلبه مجذوب کننده تزئین کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید