گشت و گذار در طبیعت بکر و خیره کننده شمال شرقی هند

به گزارش مجله تانی بای، هند، مرموز، دلربا و حیرت انگیز است و جاذبه های گرشگری ای دارد که حالا دیگر نه فقط در سطح هند بلکه در تمام جهان شناخته شده هستند و بنابراین از تعداد بالای توریست هایی که به این کشور رفت و آمد دارند نباید تعجب کرد، نمادهایی مثل تاج محل، مرداب های کرالا یا قلعه ها که حالا دیگر شهرت جهانی دارند اما با این حال باز هم این کشور گسترده، جاذبه های گردشگری ناشناخته زیادی دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا با جاذبه های ناشناخته هند بیشتر آشنا شوید:

گشت و گذار در طبیعت بکر و خیره کننده شمال شرقی هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

شمال شرقی هند و طبیعت بکر آن

شمال شرقی هند سرزمینی دورافتاده و ناشناخته بین بنگلادش، تبت، بوتان و میانمار است که از هر هیاهو و شلوغی های توریستی به دورمانده است. این منطقه، به راستی که بهشتی گمشده است؛ قبایل کوچک و بزرگ بومی، حیات وحش منحصر بفرد و طبیعتی که انسان از دیدن آن سیر نمی گردد، همه و همه باعث خاص شدن آن شده است. البته به دلیل زیبایی های خدادادی ای که دارد، محبوبیت آن روز به روز بیشتر می گردد و در نتیجه دور از انتظار نیست که تا کمی بعد، به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری هند تبدیل گردد. بنابراین اگر می خواهید زیبایی های این مناطق بکر را قبل از اینکه دستخوش تغییرات گردد ببینید، باید هرچه زودتر از آنجا بازدید کنید.

درباره این منطقه بیشتر بدانید

شمال شرقی هند، یکی از معدود مناطق جهان است که فرهنگ های مختلفی را در خود جای داده است و بیشتر از 200 قبیله بومی در آن زندگی می نماید. آشنایی با این قبایل، تجربه خیلی خاصی است که فرصت آن ممکن است یکبار در زندگی هر فردی پیش بیاید؛ بنابراین اگر به فرهنگ قبایل علاقه مندید و دوست دارید فرهنگ منحصر بفرد این قبایل را تجربه و لمس کنید، فستیوال های دیدنی آنها را نباید از دست بدهید. قبایل هند معمولا تمایلی به پذیرش افراد غریبه در میان خود ندارند بنابراین برای بودن در جمع آنها و شرکت در مراسم هایشان، باید از راهنماهای محلی آن منطقه یاری بگیرید.

حیات وحش ناب را بیابید

همانطور که در بالا گفته شد، شمال شرقی هند هنوز جز مناطق ناشناخته و بکر هند است که از هجوم گردشگران در امان مانده است و به همین دلیل، خانه بسیاری از حیوانات و جانوران کمیاب و گونه های رو به انقراض است. اگر به دیدن جانوران عجیب و کمتر دیده شده حیات وحش علاقه مند هستید، سفر به این بخش از کشور زیبای هند شما را با تعداد زیادی از آنها در زیستگاه های طبیعی شان موجه می نماید.

فرهنگی با ردپایی از تبت

از آنجاییکه شمال شرقی هند در نزدیکی تبت و در مجاورت مرز آن واقع شده است، در این منطقه می توان رنگ و بویی از فرهنگ فریبنده و آرام تبتیان را هم دید. علاوه بر این، صومعه و نمادهای تاریخی و مذهبی زیادی در آنجا به چشم می خورد که به تنهایی، دلایل خوبی برای سفر هستند و غذاهای اصیلی مثل momos و توکپا، یکی دیگر از جاذبه های آن است.

اینجا شبیه هند نیست

اگر تصور شما از هند، جایی شلوغ و نه چندان تمیز است، با دیدن مناطق شمال شرقی هند، دیدی متفاوت از این کشور بدست می آورید. خیلی از بخش های این منطقه مثل منطقه های کوهستانی، حتی روی نقشه ها هم پیدا نمی شوند و این به آن معناست که اگر عاشق هیجان و پید اکردن مناطق ناشناخته باشید، شمال شرقی هند بهشت پیش روی شماست…

منبع: theplanetd.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 446

به "گشت و گذار در طبیعت بکر و خیره کننده شمال شرقی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در طبیعت بکر و خیره کننده شمال شرقی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید