تور ارمنستان: یوسفی و ساروی به نیمه نهایی رسیدند، شکست مردانی برابر ارمنستان

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، مسابقات مقدماتی سه وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در حالی به انتها رسید که دو ملی پوش ایران به نیمه نهایی رفتند و یک نماینده دیگر برابر حریف ارمنستانی خود بازنده شد.

تور ارمنستان: یوسفی و ساروی به نیمه نهایی رسیدند، شکست مردانی برابر ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر 3 رضوان آرنات دارنده مدال برنز اروپا از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر مغلوب گئورگ غریبیان قهرمان اروپا از ارمنستان شد و باید منتظر حضور حریفش در ملاقات فینال باشد تا وی هم شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 آرتور سارگسیان قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر 1 گئورگی ملیا از گرجستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نیکولوز کاخلاشویلی از ایتالیا می رود.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر 1 داوید اوواسپیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 اسکار مارویک از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این ملاقات یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز دنیا از شیلی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1783

به "تور ارمنستان: یوسفی و ساروی به نیمه نهایی رسیدند، شکست مردانی برابر ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: یوسفی و ساروی به نیمه نهایی رسیدند، شکست مردانی برابر ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید