700 کیلومتر از خیابان های تهران فاقد پیاده راه هستند

به گزارش مجله تانی بای، صبوری دیلمی با بیان اینکه بین 10 تا 12 کیلومتر از پیاده راه های شهر تهران نامناسب هستند، گفت: 700 کیلومتر هم خیابان هایی داریم که اصلا پیاده راه ندارند.

700 کیلومتر از خیابان های تهران فاقد پیاده راه هستند

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه مناسب سازی پیاده راه های تهران در دست اقدام است، گفت: کوشش می کنیم شرایط پیاده راه ها به شکلی گردد که افراد معلول و کم توان هم به راحتی از آن ها بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه تجهیر پیاده راه ها به راستا های دوچرخه و مبلمان شهری هم در دست اقدام است، اضافه نمود: کوشش می کنیم به گونه ای پیاده راه سازی کنیم که پیاده راه ها مجهز به راستاهای دوچرخه و مبلمان شهری باشند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه شهر تهران بین 10 تا 12 کیلومتر پیاده راه دارد که بیشتر آن ها شرایط نامناسبی دارند و باید بهسازی شوند، توضیح داد: 700 کیلومتر هم خیابان هایی داریم که اصلا پیاده راه ندارند.

صبوری دیلمی با بیان اینکه مجموع پیاده راه های تهران 20 هزار کیلومتر می گردد، اضافه نمود: اگر سالی 500 کیلومتر پیاده راه را بازسازی کنیم، 40 سال طول می کشد و این عدد بالایی است که البته با توجه به بزرگی تهران کوچک هم هست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ساخت و بازسازی 500 کیلومتر پیاده راه جزء برنامه های اصلی مدیریت شهری در امسال است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 986

به "700 کیلومتر از خیابان های تهران فاقد پیاده راه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "700 کیلومتر از خیابان های تهران فاقد پیاده راه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید