آلگری: از باشگاه انتظار خرید بازیکن تازه ندارم، آرتور نمی تواند در یوونتوس مانند بارسلونا بازی کند

به گزارش مجله تانی بای، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی خارج از خانه برابر یوونتوس بیان کرد که انتظار اضافه شدن بازیکنی تازه به این تیم را ندارد.

آلگری: از باشگاه انتظار خرید بازیکن تازه ندارم، آرتور نمی تواند در یوونتوس مانند بارسلونا بازی کند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (شنبه) در هفته هجدهم سری A ایتالیا پیروز شد میزبان خود بولونیا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به لطف این پیروزی به رده ششم جدول صعود کرد.

پس از این پیروزی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر بیان کرد که برخلاف گزارش های چند هفته اخیر، او در بازار ژانویه انتظار اضافه شدن بازیکنی تازه به شاگردان فعلی اش را ندارد.

آلگری به شبکه DAZN گفت: هنگام دفاع تمام بازیکنان شرکت داشتند که همان طور که می بایست عمل کردند. در این بازی در قیاس با بازی قبلی مان برابر ونتزیا، ما این بار از ابتدای مسابقه رویکرد بهتری داشتیم اما هنوز هم معتقدم که هنگام حمله باید بهتر از این ها کار کنیم. بولونیا تیم با کیفیتی است. بنابراین طبیعی است که ما در این بازی موقعیت های گلزنی کم تعدادی داشته باشیم. این بار کارمان را خوب انجام دادیم اما الان نباید گاردمان را پایین بیاوریم چون در ماه پیش رو بازی های سختی داریم و بعد از آن هم که باید کارمان را در لیگ قهرمانان از سر بگیریم.

آلگری درباره عملکرد هافبک های تیمش از جمله آرتور ملو که در نیمه دوم تعویض شد و از تعویض شدنش هم راضی نبود، گفت: عملکرد یوونتوس در زمینه درک فرایند بازی هنوز احتیاج به پیشرفت دارد و در بسیاری از مقاطع بازی هم در این زمینه ضعیف بودیم. به عنوان مثال درست پیش از سرانجام نیمه اول آرتور یک پاس طولی داد در حالی که در آن موقع او می بایست حفظ توپ و بازی را کنترل می کرد. کاری که او در بارسلونا انجام می داد فرق داشت. او آنجا در یک خط میانی سه نفره بازی می کرد اما اینجا نمی تواند به بی تحرکی جلوی خط دفاعی عادت کند. بعلاوه او در بارسلونا نسبت به اینجا بیشتر صاحب توپ می شد. من فکر می کنم که اگر او اینجا مقابل خط دفاعی با ذهنیتی مناسب بازی کند، با تکنیکی که دارد می تواند پیروز باشد. او را تعویض کردم چون به نظر می رسید که سردرگم و خسته شده است.

مائوریتزیو آریوابنه، مدیراجرایی باشگاه یوونتوس قبل از بازی هشدار داده بود که افزایش بودجه باشگاه الزاماً به معنای خرید بازیکنان تازه در بازار ژانویه نیست و آلگری هم این موضوع را تأیید کرد.

او عنوان نمود: یوونتوس همین حالا هم تیم فوق العاده ای دارد و ما هم با همین بازیکنان تا سرانجام فصل ادامه خواهیم داد. این بازیکنان قطعاً باید روی اعتماد به نفس شان کار نمایند. تیم هم از نظر فنی، تکیکی و انگیزشی جای پیشرفت دارد. پیروزی امروز نتیجه خوبی بود که موقعیت ما را برای ورود به جمع 4 تیم بالای جدول ارتقا می دهد اما هنوز برای آسوده خاطر شدن خیلی زود است. فصل، تورنمنتی طولانی است و تیم ما هم کلی بازیکن جوان و کم تجربه دارد. ما از همان اول فصل می دانستیم که قرار گرفتن در جمع 4 تیم بالای جدول یا جنگیدن برای اسکودتو بسیار سخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1962

به "آلگری: از باشگاه انتظار خرید بازیکن تازه ندارم، آرتور نمی تواند در یوونتوس مانند بارسلونا بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: از باشگاه انتظار خرید بازیکن تازه ندارم، آرتور نمی تواند در یوونتوس مانند بارسلونا بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید