آمادگی استان گیلان برای میزبانی از مسافران تعطیلات تابستانی

به گزارش مجله تانی بای، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، آمادگی استان گیلان برای میزبانی از مسافران تعطیلات تابستانی مطرح شد.

آمادگی استان گیلان برای میزبانی از مسافران تعطیلات تابستانی

ولی جهانی گفت: دومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان گیلان به منظور ایجاد هماهنگی مابین دستگاه های اجرایی استان و برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مسافران در ایام تعطیلات تابستانی در گیلان با حضور عباس صابر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برگزار گشت.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مسافران و ایجاد هماهنگی مابین دستگاه های اجرایی گیلان گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستانی و ورود گسترده مسافران در ایام تعطیلات نوروزی که استان گیلان براساس آمارهای رسمی میزبان بیش از 7 میلیون مسافر نیاز است تا هماهنگی حداکثری در تأمین مایحتاج مسافران و تسهیل خدمت رسانی به مسافران مابین دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر امری اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان در خدمت رسانی به مسافران در ایام تعطیلات نوروزی و تعطیلات عید فطر گفت: استان گیلان با بهره مندی از ظرفیت گسترده در حوزه تأسیسات اقامتی و گردشگری با توجه به کاهش محدودیت های سفر در ماههای گذشته شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران بوده است.

جهانی اضافه کرد: شهرستان های رشت، بندر انزلی و آستارا در تعطیلات گذشته میزبان بیشترین مسافران اقامت کننده در مراکز گردشگری تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان بوده است.

او ضمن ارائه خلاصه ای از آمارهای رسمی ابلاغی به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان گفت: اماکنی نظیر سایت موزه میراث روستایی، قلعه رودخان و ماسوله از جمله محبوب ترین مقاصد گردشگران بوده و آمارهای رسمی در ایام سپری شده از سال 1401 نشان دهنده رشد چشمگیر در تمام شاخص ها بوده که باید این نکته در برنامه ریزی سفرهای گردشگران در تعطیلات تابستانی به استان گیلان بویژه در منطقه ها ساحلی استان در نظر گرفته شود.

منبع: همگردی
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2057

به "آمادگی استان گیلان برای میزبانی از مسافران تعطیلات تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی استان گیلان برای میزبانی از مسافران تعطیلات تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید