آمادگی انگلیس برای ورود به بازار بیمه درمان ایران

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: عضو هیئت مدیره انجمن علمی وتخصصی باروری و ناباروری ایران از اعلام آمادگی بیمه های انگلستان برای ورود به بازار بیمه ایران برای بیمه خدمات درمانی در رشته های چشم پزشکی، جراحی های قلب، ارتوپدی، IVF و درمان ناباروی اطلاع داد.

آمادگی انگلیس برای ورود به بازار بیمه درمان ایران

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

منصوره موحدین در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرنگاران، در تشریح پوشش بیشتر بیمه ها برای درمان زوج های نابارور گفت: به تازگی در حوزه توریست درمانی بیمه های بعضی کشورهای پیشرفته مانند کشور انگلستان اعلام آمادگی کردند تا با مراکز درمانی ایران قرادادهای منعقد نمایند، چون معتقدند کیفیت خدمات درمانی که در ایران ارائه می گردد مانند کشور انگلستان است ولی هزینه ها بسیار پایین تر است.

وی در شرح بیشتر مطرح نمود: مثلاً این بیمه های خارجی حاضر هستند که هزینه های رفت و آمد و اقامت بیمار را متقبل شوند و در ادامه تمام هزینه های خدمات درمانی را در ایران نیز پوشش دهند، چون معتقدند پوشش تمام این هزینه ها برای درمان بیمار کمتر از هزینه های درمانی در کشور انگلستان است.

دکتر منصوره موحدین عضو هیئت مدیره انجمن علمی وتخصصی باروری و ناباروری ایران

موحدین ادامه داد: در این زمینه پیشنهاداتی از کشور انگلستان به ایران شده است، و گروهی هم به کشورمان آمدند و در حال مذاکره هستند، و بیشتر روی خدمات درمانی در ایران متمرکز شده اند که برای خارجی ها از نظر کیفیت خدمات و هزینه ها جذاب است که چشم پزشکی، جراحی های قلب، ارتوپدی، IVF و درمان ناباروی از آن جمله هستند.

وی توضیح داد: این شرکت های بیمه خارجی بیشتر ترجیح می دهند که با بخش های خصوصی ایران قراداد منعقد نمایند، برای اینکه هم تکلیف شان تعیین گردد و از آن طرف بخش های دولتی برای انعقاد چنین قرا دادهای محدودیت های دارند، زیرا بیمه خارجی می تواند برای یک بیمار با مراکز درمان خصوصی ایران قراداد منعقد نمایند تا بیمار به ایران اعزام گردد، تا کارهای درمانی بیمار انجام گردد و بیمار پس از بازگشت به کشور متبوع خود تمام هزینه ها توسط شرکت بیمه خارجی پرداخت گردد.

عضو هیئت مدیره انجمن علمی وتخصصی باروری و ناباروری ایران اعلام کرد: در این راستا این مقبولیت درمان های IVF در ایران باعث شده است که بیمه های خارجی نیز مقبولیت بسیاری برای همکاری پیدا نمایند.

در این راستا معاون بیمه مرکزی ایران نیز چندی قبل از شروع همکاری مجدد بیمه های ایرانی و خارجی پس از توافقات ژنو خبر داده بود، مبنی بر اینکه یک شرکت بیمه خارجی در بخش بیمه درمان در ایران فعالیت خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 461

به "آمادگی انگلیس برای ورود به بازار بیمه درمان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی انگلیس برای ورود به بازار بیمه درمان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید