آمار پرسپولیس در نیم فصل دوم، فرار ازشکست برابر استقلال تا قهرمانی

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم 3 بازی را در نیمه مربیان با گلزنی و تغییر نتیجه برده و در 4 ملاقات هم پیروز به حفظ فزونی خود در نیمه دوم شده است. پرسپولیس در نیم فصل دوم با سرمربیگری یحیی گل محمدی چنین آماری داشته؛ 9 بازی، 8 برد، یک مساوی، بدون باخت، 14 گل زده، 4 خورده، 5 کلین شیت (گل و کلین شیت بدون در نظر دریافت بازی با سپاهان)، 25 امتیاز

آمار پرسپولیس در نیم فصل دوم، فرار ازشکست برابر استقلال تا قهرمانی

میانگین امتیازی: 2.78

سرخ ها در 8 ملاقات نیم فصل دوم و در 3 بازی اخیر خود در شرایطی که نیمه اول بازی صفر - صفر بوده در نیمه دوم پیروز به باز کردن دروازه حریفان خود شده و رقبای خود را در 3 ملاقات متوالی با برد یک بر صفر در نیمه مربیان شکست داده و 9 امتیاز کسب نموده است.

پرسپولیس در بازی با استقلال هم در نیمه اول با تساوی به رختکن رفت و در شرایطی که از حریف عقب افتاده بود بازی را به تساوی کشاند. سرخ ها در نیم فصل دوم در چهار بازی نیز در نیمه اول پیروز به فزونی مقابل حریفان شده و با حفظ نتیجه به عنوان تیم پیروز زمین را ترک نموده اند. تیم گل محمدی در 8 بازی نیم فصل دوم در نیمه اول مجموعاً یک گل خورده و در همه بازی ها به جز بازی با نفت آبادان در نیمه دوم پیروز به باز کردن دروازه حریفان خود شده است.

پرسپولیس در 5 بازی خاتمهی خود در لیگ نوزدهم به مصاف نفت مسجدسلیمان، نساجی، ذوب آهن، گل گهر و سایپا می رود و می تواند با کسب حداکثر 2 امتیاز دیگر قهرمانی خود را مسجل و قطعی نموده و با کسب حداکثر امتیازات رکورد بیشترین کسب امتیاز به عنوان قهرمان را شکسته و در لیگ رکورد بهترین میانگین امتیازی را هم به نام خود ثبت کند. پرسپولیس این شانس را هم دارد که در نیم فصل دوم بدون شکست به کار خود خاتمه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1082

به "آمار پرسپولیس در نیم فصل دوم، فرار ازشکست برابر استقلال تا قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار پرسپولیس در نیم فصل دوم، فرار ازشکست برابر استقلال تا قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید