شانس کم دیاباته برای حضور مقابل تراکتور، احتمال محرومیت کنعانی زادگان، دژاگه و شجاعی دیگر به تبریز بر نمی گردند

به گزارش مجله تانی بای، خبرگزاری خبرنگاران- اخبار و حواشی فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.

شانس کم دیاباته برای حضور مقابل تراکتور، احتمال محرومیت کنعانی زادگان، دژاگه و شجاعی دیگر به تبریز بر نمی گردند

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، مهاجم اهل اقتصادی استقلال احتمالا نمی تواند برابر تراکتور بازی کند. شیخ دیاباته احتمالا نمی تواند در بازی با تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر استقلال را همراهی کند. شیخ دیاباته بازیکنی است که از چند روز پیش به ایران برگشته اما به علت اضافه وزن شدید هنوز نتوانسته در تمرین گروهی استقلال شرکت کند و فعلا زیر نظر بدنساز کار خود را دنبال می نماید.

در این بین این شایعه به وجود آمده که ممکن است نام دیاباته برای بازی با تراکتور به فهرست استقلال اضافه گردد اما پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد امکان این اتفاق چیزی در حد صفر است. دیاباته فعلا باید به صورت اختصاصی تمرین کند و در برترین حالت می تواند برای بازی با پرسپولیس در جام حذفی خود را آماده کند. استقلال و تراکتور فردا به مصاف هم می فرایند.

- سرمربی پرسپولیس تاکید خاصی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در سفر به اهواز داشته است. یحیی گل محمدی از تمامی اعضای کادر پزشکی خواسته برای رعایت پروتکل ها از سوی بازیکنان سخت گیر باشند. پرسپولیس در حالی برای ملاقات مقابل فولاد راهی اهواز می گردد که یکی از جدی ترین نگرانی های یحیی گل محمدی انتشار خبر شیوع دوباره و موج تازه کرونای پیشرفته در استان خوزستان است؛ همه گیری که بدون شک در روزهای آینده بیشتر هم خواهد شد.

همین موضوع باعث شده سرمربی جوان پرسپولیس هم به صورت شخصی و هم به وسیله کادر پزشکی به شاگردانش اعلام کند قوانین و پروتکل های بهداشتی را با سخت گیری بیشتری دنبال نمایند. بر همین اساس شنیده می گردد پرسپولیسی ها در بازگشت از اهواز احتمالا یک بار دیگر تست کرونا خواهند داد. پرسپولیس و فولاد فردا به مصاف هم خواهند رفت.

- محمدحسین کنعانی زادگان احتمالا یک جلسه محروم خواهد شد. محمدحسین کنعانی زادگان احتمالا یک جلسه از همراهی پرسپولیس محروم خواهد شد. انتشار یک ویدیو از محمدحسین کنعانی زادگان جنجالی شده و باعث شد باشگاه استقلال از او شکایت کند. هرچند خود این مدافع معتقد بود صدایی که در این ویدیو وجود دارد ساختگی است و صدای او نیست. حالا شینده می گردد به احتمال فراوان محمدحسین کنعانی زادگان یک جلسه محروم و مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی خواهد شد. این در حالی است که قرار است کنعانی زادگان بعد از بازی با فولاد به کمیته اخلاق برود تا توضیحات خود را ارائه کند. پرسپولیس و فولاد فردا در اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

- دو ستاره تراکتور قصد ندارند برای هفته های به جای مانده لیگ برتر به تیم شان برگردند. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به علت اختلافات شخصی با رسول خطیبی دیگر در تمرینات تراکتور حاضر نشدند. بعد از جدایی خطیبی از تراکتور و آمدن فیروز کریمی شایعاتی مبنی بر بازگشت دژاگه و شجاعی به تراکتور مطرح شد اما چون فقط 24 روز از قرارداد این 2 بازیکن با تراکتور به جای مانده عملا دیگر بازگشت آنها به تبریز ممکن نیست. تراکتور باید فردا به مصاف استقلال تهران برود. قرمزپوشان تبریزی این روزها برای کسب سهمیه آسیایی کوشش می نمایند.

- سیامک نعمتی در صورت صلاحدید گل محمدی می تواند به اسم بازیکن تعویضی مقابل فولاد راهی میدان گردد. سیامک نعمتی پس از هفته ها مصدومیت می تواند تیمش را در بازی با فولاد همراهی کند. سیامک نعمتی مدافع - هافبک پرسپولیس که فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشته، طی چند هفته اخیر به واسطه مصدومیت بازی های مهم پرسپولیس را از دست داد. او که از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شده بود، رفته رفته شرایط خوبی پیدا کرد و حالا هم می تواند مقابل فولاد به میدان برود اما باید منتظر بود و دید گل محمدی به این بازیکن اجازه حضور در میدان را خواهد داد یا نه. پیش بینی می گردد نعمتی به اسم بازیکن ذخیره مقابل فولاد بازی کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1676

به "شانس کم دیاباته برای حضور مقابل تراکتور، احتمال محرومیت کنعانی زادگان، دژاگه و شجاعی دیگر به تبریز بر نمی گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس کم دیاباته برای حضور مقابل تراکتور، احتمال محرومیت کنعانی زادگان، دژاگه و شجاعی دیگر به تبریز بر نمی گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید