اداره مهاجرت کانادا به زودی با مشخص وقت قبلی ، خدمات حضوری را ارائه می دهد

به گزارش مجله تانی بای، خدمات مهاجرتی که عملاً در دسترس نیستند از 21 سپتامبر از سر گرفته می شوند.

سازمان مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در حال آنالیز پروتکل ها و رویه های جدید برای ارائه خدمات غیرحضوری در طی شیوع ویروس کرونا است.

اداره مهاجرت کانادا به زودی با مشخص وقت قبلی ، خدمات حضوری را ارائه می دهد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

خدمات ارائه شده در هفته آینده شامل موارد زیر است:

نمایشگاه ونکوور برای آزمایش مجدد دانش شهروندی و جلسات دادرسی شهروندی برای گروه متقاضی دیگری بازگشایی خواهد شد. IRCC قرار دیدار ها را به وسیله ایمیل مشخص می نماید.

دفاتر IRCC برای خدمات مرتبط با اقامت دائم در اتوبیکوک ، انتاریو و مونترال ، کبک بازگشایی می شوند. با افرادی که باید کارت اقامت دائم خود را تحویل بگیرند یا مصاحبه اقامت دائم خود را انجام دهند (مشخص اقامت دائم) ، IRCC به وسیله ایمیل برای مشخص وقت قبلی با آنها در ارتباط است.

خدمات محدود مربوط به پناهندگی در دفاتر IRCC در کلگری ، ادمونتون ، همیلتون و آبشارهای نیاگارا از سر گرفته می شوند. IRCC قرار دیدار ها را به وسیله epost ، خدمات آنلاین Canada Post ، با مشتریانی که احتیاج به جمع آوری یا ارسال اسناد ، ارائه اطلاعات بیومتریک خود یا مصاحبه دارند ، ترتیب می دهد. آنها همچنین می گویند که اگر شرایط خوب پیش برود ، آنها دفاتر خود را برای ارائه خدمات پناهندگی در ونکوور (هورنبی) ، مونترال و اتوبیکوک در آینده باز می نمایند.

در گزارش رسانه ای اداره مهاجرت آمده است: IRCC برای رزرو قرار دیدار با مشتریان با توجه به شرایط پرونده ، موقعیت در کانادا و سایر عوامل تماس می گیرد ، مشخص وقت عمدتا براساس تاریخ درخواست مشتری است.

IRCC تنها در صورت داشتن قرار دیدار برنامه ریزی شده به داوطلبان مهاجرت اجازه استفاده از خدمات حضوری را می دهد.

اداره مهاجرت همچنین قرارهای دیدار بیومتریک را آغاز می نماید. متقاضیان اقامت دائم در کانادا که منتظر انجام بیومتریک هستند ، طی چند ماه آینده به وسیله سرویس کانادا برای رزرو نوبت تماس می گیرند. IRCC می گوید ، افرادی که در منطقه ای زندگی می نمایند که افراد بیشتری منتظر انجام سنجش بیومتریک هستند ، مانند منطقه تورنتو عظیم ، باید مدت بیشتری منتظر بمانند.

IRCC می نویسد: ما می دانیم که این یک زمان چالش برانگیز و ناامیدنماینده است و ما از صبر شما سپاسگزاریم. سرویس کانادا در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

آنها همچنین هشدار می دهند که متقاضیان اقامت دائم که منتظر بیومتریک هستند ، نباید به مرکز خدمات کانادا مراجعه نمایند ، مگر اینکه برای آنها قرار دیدار فراخوانده گردد. متقاضیانی که اطلاعات تماس آنها تغییر نموده است یا اگر نماینده ای از طرف آنها دارند ، می توانند جزئیات خود را در فرم وب IRCC به روز نمایند.

اقدامات ایمنی در دفاتر IRCC

در کوشش برای محافظت از کارکنان و مشتریان IRCC در برابر ویروس کرونا ، اقدامات ایمنی زیر در حال اجرا است:

  • از مشتریان خواسته می گردد قبل از مراجعه به قرار دیدار ، پرسشنامه ارزیابی خود سلامت کانادا را تکمیل نمایند.
  • همه باید ماسک بزنند ، فاصله اجتماعی خود را حفظ نمایند
  • اگر مراجعه نمایندگان بیمار به نظر برسند ، از آنها خواسته می گردد قرار دیدار خود را برای زمان دیگری تنظیم نمایند.

IRCC در پاسخ به شیوع ویروس کرونا در 18 مارس خدمات را تعطیل کرد. طی چند ماه گذشته ، خدمات مهاجرت عملاً در صورت امکان ارائه شده است اما خدمات به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

آژانس بهداشت عمومی کانادا و مقامات بهداشت منطقه ای دستورالعمل ها و توصیه هایی را برای خدمات عملیاتی در طی همه گیری تنظیم نموده اند. IRCC دفاتری را که خدمات شخصی در آنها ارائه می گردد را تحت نظر دارد تا به برنامه ریزی مجدد خدمات بیشتر در آینده یاری کند.

منبع: اینترنت
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1165

به "اداره مهاجرت کانادا به زودی با مشخص وقت قبلی ، خدمات حضوری را ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره مهاجرت کانادا به زودی با مشخص وقت قبلی ، خدمات حضوری را ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید