ارائه خدمات به دانش بنیان ها گسترش یافت

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، بعضی خدمات عرضه شده به شرکت های دانش بنیان در راستای برطرف نیازهای فناورانه آنها است.

ارائه خدمات به دانش بنیان ها گسترش یافت

این چند خدمت ویژه با تمرکز بر ارائه پاسخ های فناورانه به احتیاجهای صنایع و فراورینمایندگان عظیم، به وسیله تشویق شرکت های فناور و دانش بنیان به کوشش در این عرصه، عرضه می گردد.

در این راستا، مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان با جمع آوری احتیاجهای فناورانه دستگاه ها، ارگان ها، شرکت ها، صنایع و مجموعه های فراوریی و اجرایی این احتیاجها را در قالب یک لیست تعیین و منسجم به شرکت های فناور و دانش بنیان عرضه می نماید.

شرکت های دانش بنیان، با مراجعه به این لیست می توانند با فراوری این مواد و تجهیزات و ارائه خدمات دانش بنیان در راستای برطرف احتیاجهای کشور گام بردارند.

در نهایت نیز شرکت های توانمند دانش بنیان که توانسته اند رضایت دستگاه کارفرما را جلب نمایند، برای عقد قرارداد ارائه محصول یا خدمت دانش بنیان مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، قرار می گیرد.

در حال حاضر فهرستی، بالغ بر چهارصد احتیاج فناورانه مختلف در سامانه اینترنتی وابسته به مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان قرار گرفته است. علاوه بر این فهرست، این مرکز هر ساله ده ها فراخوان برای برطرف احتیاجهای فناورانه و شرکت در چالش های برطرف فناوری منتشر می نماید.

همچنین تعدادی کارگزار تحت عنوان کارگزاران برطرف فناوری، به صورت رسمی با این مرکز همکاری می نمایند. محور اصلی این کارگزاران، ایجاد اتصال و ارتباط بین شرکت های دانش بنیان و مجموعه های عظیم صنعتی و اجرایی است.

این ارتباط می تواند به برطرف احتیاجهای فناورانه، منتهی گردد. در حال حاضر حداقل 15 کارگزار فعال در این عرصه مشغول به خدمت رسانی هستند.

آدرس و راه های ارتباطی با کارگزاران هر استان به تفکیک در سایت مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان موجود است و شرکت های دانش بنیان می توانند با این کارگزاران ارتباط بگیرند.

در خدمتی دیگر، شرکت ها و مؤسسات صنعتی، فراوریی و اجرایی، در صورت احتیاج به ارتباط فناورانه با شرکت های دانش بنیان به منظور برطرف احتیاجمندی و چالش فناورانه، خرید محصول، سرمایه گذاری و دیگر موارد همکاری، می توانند به سامانه مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراجعه نمایند و با پر کردن فرم های مربوطه، اعلام احتیاج نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1410

به "ارائه خدمات به دانش بنیان ها گسترش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات به دانش بنیان ها گسترش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید