یک کافه گردی دلچسب در تایوان به همراه ویدیو

به گزارش مجله تانی بای، کافه گردی در تایوان یکی از لذت های سفر به این کشور آسیایی می باشد، جزیره تایوان یکی از بکرترین و مجذوب نماینده ترین منطقه ها شرق آسیا است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا می باشد. این کشور با حفظ اصالت و فرهنگ خود به سرعت به سمت مدرنیته شدن در حال پیشرفت است و از آن به عنوان قطب فناوری دنیا هم یاد می نمایند. در کشور تایوان مردم به غذا خوردن و نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه های متنوع و مجذوب نماینده این شهر علاقه زیادی دارند، اغلب مردم این کشور آخر هفته های خود را با دوستان و خانواده در کافه های تایوان می گذرانند و همین موضوع سبب شده، کافه ها در شهر تایوان از رونق بسیار خوبی برخوردار باشند و صاحبان کافه ها عایدی خوبی از این راه به دست آورند.

یک کافه گردی دلچسب در تایوان به همراه ویدیو

اگر راهی کشور تایوان هستید، حتما به کافه های مجلل و شلوغ این شهر در محله های مختلف سر بزنید و برای برطرف خستگی پس از پیاده روی در کوچه پس کوچه های تایوان خود را به یک فنجان قهوه خوش عطر و طعم در این کافه ها مهمان کنید. در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم شما را با برترین کافه ها در کشور تایوان بیشتر آشنا کنیم تا در زمان سفر به این کشور لذت کافه گردی در تایوان را از دست ندهید.

کافه گردی در تایوان 2023

نام جزیره معروف تایوان چند سالی است که با آسمان خراش هایی که دارد بر سر زبان ها افتاده و بسیاری از گردشگران در زمان سفر به تایوان از دیدن عظمت و بلندی آسمان خراش های این شهر شگفت زده می شوند. یکی دیگر از ویژگی های تایوان که باعث معروفیت دنیای آن شده، جاذبه های طبیعی این جزیره همیشه سبز می باشد. بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری دنیا در تایوان حضور پررنگی دارند و همین موضوع سبب شده جزیره تایوان به یکی از بزرگترین قطب های تکنولوژی دنیا تبدیل شود، اما تایوان با وجود تمامی این ویژگی ها به خوبی توانسته ساختار اصیل و سنتی خود را هم حفظ کند و مردم این کشور به اصول سنتی خود بسیار پایبند هستند.

مردم تایوان به معاشرت با یکدیگر بسیار علاقه دارند و معمولا آخر هفته ها و بعد ظهرها پس از سرانجام ساعت کاری در کافه ها و رستوران های شهر دور هم جمع می شوند و با یکدیگر وقت می گذرانند. به همین علت است که در تایوان تعداد کافه ها و رستوران ها روز به روز در حال بیشتر شدن است و شما به هر گوشه شهر که نگاه کنید، یک کافه کوچک و یا بزرگ را می توانید برای نوشیدن یک قهوه خوش طعم پیدا کنید. در ادامه قصد داریم شما را به کافه گردی در تایوان 2023 ببریم و برترین کافه های این جزیره زیبا و سرسبز را به شما معرفی نماییم.

1. کافه ریلاکوما (Rilakkuma Cafe) - کافه گردی در تایوان

اگر در پی کافه ای با فضایی مجذوب نماینده و صمیمی برای برطرف خستگی پس از گردش و بازدید از جاذبه های تایوان هستید، برای نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک لیوان آبمیوه تازه و خوردن یک میان وعده خوشمزه و لذیذ در شهر تایپه می توانید به کافه ریلاکوما (Rilakkuma Cafe) بروید. این کافه شیک و بزرگ در مرکز شهر واقع شده است و گردشگران با استفاده از مترو و یا اتوبوس های شهری به راحتی می توانند به این کافه بروند.کافه ریلاکوما ظاهر ساده ای دارد، رنج قیمتی انواع نوشیدنی ها و غذاهای این کافه میانه است و شما با هزینه ای ارزان می توانید غذایی لذیذ و باکیفیت را در این کافه نوش جان کنید. این کافه در سایت تریپ ادوایزر توانسته امتیاز 4.5 را از مشتریان خود دریافت کند و اغلب افرادی که اهل کافه گردی در تایوان هستند از کیفیت خدمات این کافه رضایت بالایی دارند.

2. کافه مومین (Moomin Cafe)

این کافه در واقع یک آرت گالری بسیار زیبا و صمیمی است که علاوه بر فروش محصولات و کالاهای دست ساز، بخشی را هم به عنوان کافه دارد که گردشگران پس از خرید کردن از محصولات گالری می توانند از فضای کافه مومین (Moomin Cafe) برای صرف یک قهوه خوش عطر و طعم استفاده نمایند. این کافه محدوده قیمتی مناسبی دارد، علی رغم قیمت پایین انواع غذاها و نوشیدنی ها در این کافه پرسنل کافه سرویس دهی بسیار عالی دارند و انواع غذاهای سنتی تایوان در این کافه سرو می شود. فضای بسیار آرام و دل انگیز این کافه همه روزه بسیاری از مردم شهر را به سمت خود جلب می نماید. اگر در پی فضایی بسیار آرام برای کافه گردی در تایوان هستید، بازدید از این کافه را به شما پیشنهاد می دهیم.

3. کافه فیکا فیکا (Fika Fika Cafe)

بسیاری از مردم تایوان کافه فیکا فیکا را در صدر برترین کافه های شهر تایپه برای کافه گردی در تایوان قرار دادند ، این کافه در کنار یکی از خیابان های اصلی مرکز شهر تایپه واقع شده و مردم در حین نوشیدن قهوه و یا چای سبز می توانند چشم انداز رفت و آمد خودروها در خیابان را هم دیدن نمایند. قطعا سرو یک فنجان قهوه در کافه فیکا فیکا (Fika Fika Cafe) و بعلاوه یک ساعت کافه نشینی در آن، این واقعیت را برای شما اثبات می نماید که در برترین کافی شاپ شهر هستید. در منو این کافه انواع غذاهای بین المللی و سنتی تایوان به چشم می خورد و رنج قیمتی این کافه میانه رو به بالا محسوب می شود.

این کافه یک سبک کلاسیک دارد و شما در زمان سرو انواع نوشیدنی و غذا می توانید با پیش خدمت های این کافه به زبان انگلیسی ارتباط بگیرید. فضای بسیار دنج و دل انگیز این کافه همه روزه بسیاری از مردم شهر تایپه را به سمت خود میکشاند.

4. کافه توستریا (Toasteria Cafe) - کافه گردی در تایوان

کافه توستریا یکی از برترین کافه های شهر تایپه است که در کنار یکی از خیابان های پرتردد این شهر واقع شده و فضایی دو طبقه دارد. طراحی داخلی این کافه به سبک کاملا استوایی انجام گرفته و در بین جوانانی که به کافه گردی در تایوان علاقه دارند، بسیار محبوب است. هرگز تصور نکنید که این کافه با چنین شرایط رویایی و مجذوب نمایندهی که دارد یک کافه گران قیمت است و صرفا افراد متمول می توانند در آن به سرو قهوه و سایر نوشیدنی های بپردازند. رنج قیمتی در منو این کافه میانه رو به بالا می باشد و گردشگر های بسیاری کافه توستریا (Toasteria Cafe) را برای استراحت پس از گردش در شهر تایپه ترجیح می دهند. بنابراین اگر می خواهید تجربه کافه گردی در جزیره تایوان را در محیطی جوان پسند تجربه کنید، بدون اینکه نگران هزینه ها باشید به کافه توستریا سر بزنید.

5. کافه اورانیوم (Uranium Cafe)

بسیاری از جوانان به کافه گردی در زمان سفر به کشورهای خارجی علاقه زیادی دارند، کافه اورانیوم (Uranium Cafe) یکی از مجذوب نمایندهترین کافه های شهر تایپه است که طراحی داخلی منحصر به فرد آن برای ثبت عکس های به یادماندنی بسیار مجذوب نماینده و دیدنیی می باشد. اگر هدف شما از کافه گردی در تایوان استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه در فضایی دنج است، کافه اورانیوم گزینه بسیار ایده آلی برای شما می باشد. همه روزه و به خصوص روزهای آخر هفته تعداد زیادی از جوانان به این کافه مراجعه نموده و لحظات خوش و خرمی را در کنار دوستان خود سپری می نمایند، در منو این کافه انواع غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم به چشم می خورد و رنج قیمتی کافه میانه رو به بالا است.

6.کافه فونگ دا (Fong Da Coffee) - کافه گردی در تایوان

کافه فونگ دا (Fong Da Coffee) در یکی از منطقه ها مرکزی شهر تایپه در داخل یک کوچه باریک قرار گرفته است، کافه ای قدیمی که اصالت خود را به خوبی حفظ نموده است. فضای کوچک اما صمیمی این کافه برای استراحت پس از خرید و گردش در شهر تایپه گزینه مناسبی می باشد. در این کافه انواع قهوه و نوشیدنی ها جلوی چشم مشتریان حاضر می شود و شما به صورت کامل می توانید بر حاضر شدن سفارش خود نظارت داشته باشید. این کافه به علت قیمت مناسب و فضای نوستالژیکی که دارد، برای کافه گردی در تایوان گزینه ایده آلی است.

7.کافه ملونگ (Melange Cafe)

اگر دوست دارید در یکی از کافه های شیک و مدرن شهر تایپه وقت خود را بگذرانید و با همسفران خود گپ بزنید، کافه ملونگ (Melange Cafe) یکی از برترین کافه های شهر است و در صدر فهرست کافه گردی در تایوان قرار گرفته است. سبک ویژه این کافه مدرن را در کمتر جایی از شهر می توانید برای گذراندن لحظاتی آرام پیدا کنید. کافه ملونگ منوی خاصی دارد و البته قیمت نوشیدنی ها و خوراکی های منو آن را در زمره گران ترین کافه های شهر تایوان قرار داده است.

حتما وافل های خوش طعم و تردد این کافه را در زمان سفر به تایوان امتحان کنید، وافل ها در این کافه با دستور ویژه ای آماده شده و برای میهمانان با انواع کرم ها و میوه ها سرو می شود. موسیقی کلاسیک و فاخر همیشه در فضا این کافه پخش می شود، این کافه یک فضای آرام و صمیمی را در اختیار شما می گذارد. پذیرایی در این مجموعه به برترین شیوه ممکن صورت می گیرد.

8. کافه آ لی (Coffee Alley)

اگر هوس صرف یک صبحانه اروپایی در شهر تایپه به سرتان زده است، کافه آ لی (Coffee Alley) در یکی از برترین منطقه ها شهر تایپه گزینه ایده آلی برای صرف انواع میان وعده ها و صبحانه می باشد. طعم لذیذ و بی نظیر غذاهای این کافه را در هیچ کجای جزیره تایوان نمی توان پیدا کرد. مواد اولیه در این کافه لوکس به صورت روزانه تهیه می شود و فضا مدرن کافه برای قرارهای کاری و محبت آمیز در تایپه بسیار ایده آل می باشد. علاوه بر طعم دل انگیز صبحانه و قهوه های تلخ و خوش رایحه، نمای ظاهری میز و صندلی ها هم در این کافه به صورت ویژه و کاملا لوکس طراحی شده است.

سبک زیبا معماری و طراحی داخلی به همراه نام خاص و بعلاوه حس و حال لوکس این کافه باعث شده قشر مرفه تایوان جز مشتریان ثابت این کافه باشند. اگر هنگام کافه گردی در تایوان در پی مکانی لوکس و مدرن هستید، کافه آ لی (Coffee Alley) گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

9. کافه ویبلک (Wilbeck Cafe)

کافه ویبلک (Wilbeck Cafe) یک از قدیمی ترین کافه های تایوان است که عطر و طعم قهوه های آن معروفیت دنیای دارد، این کافه قدیمی که در یک مغازه کوچک در شهر تایپه واقع شده است، این کافه در طول سال ها اصالت و کیفیت خود را به خوبی حفظ نموده و مشتریان ثابت بسیاری دارد. اغلب روزها صف مشتریان این کافه به قدری طولانی می شود که شما باید دقایقی را برای خرید قهوه مورد نظر خود در صف منتظر بمانید. فضای داخل این کافه ظرفیت زیادی ندارد و اغلب مشتریان پس از خرید قهوه خود از کافه خارج می شوند تا در کنار سواحل تایوان قهوه خوش طعم خود را نوش جان نمایند. برای کافه گردی در تایوان حتما رفتن به این کافه را در برنامه سفر خود بگنجانید. قیمت انواع نوشیدنی ها در این کافه میانه است و تمامی اقشار با بودجه های مختلف می توانند از این کافه نوشیدنی مورد نظرشان را تهیه نمایند.

10. کافه استارباکس (Starbucks) - کافه گردی در تایوان

استارباکس یک شرکت قهوه آمریکایی است که در کشورهای مختلف دنیا همانند تایوان شعبه دارد. اغلب مشتریان این کافه را جوانان تشکیل می دهند که در روزهای مختلف سال برای نوشیدن قهوه های محبوب استارباکس به این کافه می آیند. علاوه بر انواع قهوه های دم کردنی و اسپرسو، در کافه استارباکس (Starbucks) تایوان چای، انواع نوشیدنی های سرد، شیرینی، ساندویچ های آماده و نوعی میلک شیک قهوه اختصاصی استارباکس با نام فراپوچینو هم سرو می شود. برای کافه گردی در تایوان نام استارباکس را حتما در صدر جدول کافه های این جزیره قرار دهید و برای نوشیدن قهوه عصر خود حتما به این کافه سر بزنید.

ویدیو زیبا از کافه گردی در تایوان

جمع بندی یک کافه گردی دلچسب در تایوان

برای سفر به شهرهای مختلف جزیره تایوان می توانید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را با برترین قیمت به صورت 24 ساعته از سایت خبرنگاران انجام دهید. خبرنگاران ارائه دهنده انواع خدمات سفر است که سابقه طولانی و درخشانی در امر گردشگری بین المللی دارد و همیشه با ارائه خدمات درجه یک توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد.

1. آیا قهوه در تایوان محبوب است؟

در سال 2022 کل جمعیت تایوان حدود 695000 کیسه 60 کیلوگرمی، قهوه مصرف نموده اند که در مقایسه با کشورهایی که جمعیت بیشتری از تایوان دارند، این اندازه مصرف قهوه زیاد است و نشان از محبوبیت این نوشیدنی در بین مردم تایوان دارد.

2. آیا تایوان قهوه پرورش می دهد؟

صنعت قهوه تایوان اگرچه به سرعت در حال رشد است، اما هنوز در ابتدای راه می باشد. قهوه فراوری شده در داخل کشور تایوان فقط 10 تا 15 درصد احتیاج مردم این کشور را پوشش می دهد ولی کشت قهوه در این کشور بسیار هوادار دارد.

3. آیا استارباکس در تایوان شعبه دارد؟

در سال 2020، لوئیزا کافی و استارباکس به عنوان دو کافی شاپ زنجیره ای محبوب در تایوان انتخاب شدند که هر کدام با بیش از 500 فروشگاه در حال فعالیت در تایوان هستند، لوئیزا کافی یک کافه زنجیره ای تایوانی است.

4. در کدام کافه تایوان می توان یک صبحانه اروپایی نوش جان کرد؟

کافه آ لی (Coffee Alley) یکی از مدرن ترین و در عین حال مجلل ترین کافه های تایوان است که صبحانه های اروپایی این کافه بسیار مشهور است.

5. در منو کافه استارباکس تایوان چه نوشیدنی ها و خوراکی هایی سرو می شود؟

در منو استارباکس تایوان علاوه انواع قهوه های دم کردنی و اسپرسو، انواع نوشیدنی های سرد، چای، ساندویچ های آماده و نوعی میلک شیک قهوه اختصاصی استارباکس سرو می شود.

6. ارزان ترین کافه های تایوان کدام است؟

کافه فیکا فیکا و کافه ویبلک جز کافه های قدیمی و ارزان قیمت شهر تایپه در کشور تایوان هستند.

7. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد تایوان از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید بلیط پرواز و یا تور تفریحی خود به مقصد تایوان را به صورت 24 ساعته از سایت خبرنگاران بخرید و راهی این جزیره زیبا در شرق آسیا شوید.

منبع: tripadvisor

منبع: الی گشت
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2169

به "یک کافه گردی دلچسب در تایوان به همراه ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کافه گردی دلچسب در تایوان به همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید