استاندار قزوین: کوشش داریم آوج را به قطب گردشگری تبدیل کنیم

به گزارش مجله تانی بای، استاندار قزوین در جمع اعضای تور آشناسازی جاذبه های گردشگری قزوین گفت: همه نقاط ایران دارای جاذبه های گردشگری، فرهنگ و آداب و رسوم غنی و متنوع است و برگزاری تورهای گردشگری برای فعالان این حوزه شرایط مناسبی را برای آشنایی با این ظرفیت ها و معرفی آن به دیگران فراهم می نماید.

استاندار قزوین: کوشش داریم آوج را به قطب گردشگری تبدیل کنیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، راهنمایی الله جمالی پور استاندار به همراه علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان شامگاه روز یکشنبه هشتم تیرماه 1399 با حضور در جمع فعالان گردشگری کشور با آنها به گفت وگو پرداختند.

جمالی پور در این نشست ضمن خیرمقدم به فعالان حوزه گردشگری گفت: استان قزوین از جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی برخوردار است و امیدواریم در سفر به این سرزمین که دارای مردمانی خونگرم و میهمان نواز است، اوقات خوش و خاطره انگیزی داشته باشید و ظرفیت های گردشگری این منطقه را به دیگران هم معرفی کنید.

استاندار قزوین چشمه های آبگرم را یکی از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری شهرستان آوج عنوان و اظهار کرد: کوشش داریم تا با جذب سرمایه گذار و ایجاد زیرساخت های رفاهی و خدماتی از جمله مجموعه های اقامتی آب درمانی، این مکان را به یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل کنیم.

او ادامه داد: مناطقی همچون الموت و طارم سفلی نیز از جاذبه های طبیعی منحصربه فردی برخوردار هستند که امیدواریم در فرصت های بعدی امکان بازدید از این مناطق و معرفی آن برای فعالان حوزه گردشگری فراهم گردد.

جمالی پور با اشاره به شیوع ویروس کرونا، از گردشگران خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سلامت خود و دیگران را حفظ نمایند.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین نیز در این نشست گفت: امیدواریم برگزاری تورهای آشناسازی برای فعالان حوزه گردشگری به معرفی بهتر و بیشتر جاذبه های گردشگری قزوین منجر گردد و همه کوشش ما این است تا میزبان خوب و شایسته ای برای گردشگران و میهمانانی که به قزوین سفر می نمایند، باشیم.

بیش از 50 فعال عرصه گردشگری کشور اعم از راهنمایان، نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی، فعالان فضای مجازی،عکاسان و خبرنگاران این حوزه از استان های تهران، البرز، زنجان،کرمانشاه، اصفهان، مازندران، همدان و...در قالب تور آشناسازی جاذبه های گردشگری صبح روز یکشنبه 8 تیرماه 99 وارد قزوین شدند.

این گروه در روز اول سفر خود به استان قزوین با جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی شهر قزوین اعم از دروازه درب کوشک، دهکده طبیعت،کاخ موزه چهلستون، مسجد جامع عتیق، سعدالسلطنه، حسینیه امینی ها و... آشنا شدند و در روز نهم تیرماه از ظرفیت های گردشگری شهرستان آوج بازدید می نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1045

به "استاندار قزوین: کوشش داریم آوج را به قطب گردشگری تبدیل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار قزوین: کوشش داریم آوج را به قطب گردشگری تبدیل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید