اصلاح 211 کیلومتر شبکه فشار متوسط فارس

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از اصلاح و بهینه سازی 211 کیلومترشبکه فشار متوسط در استان فارس همزمان با مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع نیروی برق اطلاع داد.

اصلاح 211 کیلومتر شبکه فشار متوسط فارس

احمدرضا خسروی پنجشنبه 29 آبان در جمع خبرنگاران گفت: مانورسراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع نیروی برق در 26 مدیریت تابعه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس روز 29 آبان با رعایت کلیه موارد ایمنی و پروتکل های بهداشتی انجام شد.

خسروی، مهمترین اهداف برگزاری این مانور را افزایش قابلیت اطمینان وتاب آوری شبکه، کاهش خاموشی وانرژی توزیع نشده، استفاده هدفمند از اعتبارات بهره برداری، ارتقای سطح آمادگی کارکنان به منظور مقابله با بحران ها اعلام و اضافه نمود: افزایش ایمنی و کاهش خسارات غیرمستقیم حوادث ناشی از کار، هم افزایی و تقویت ظرفیت های بالقوه درون و برون سازمانی، ارزیابی عملیاتی بهره برداری، آراستگی ظاهری شبکه و مبلمان شهر، افزایش رضایتمندی مشترکین و شهروندان از دیگر اهداف این مانور بوده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در تشریح این مانور گفت: طی برگزاری این مانور سراسری در شهرستان های ذکر شده استان فارس، بالغ بر 168 گروه عملیاتی و386 نفر نیروی اجرایی و فنی مشارکت داشتند.

حمیدرضا جلایر اضافه نمود: دراین مانور، تعمیرات 38 فیدر و اصلاح و بهینه سازی 211 کیلومترشبکه فشارمتوسط وهرس 1115 اصله درخت انجام شد.

او با بیان اینکه 168 گروه عملیاتی، 336 سیمبان راننده و 50 نفر کارشناس ناظر حضور داشته و از 194 خودرو عملیاتی نیز استفاده شده است، اعلام نمود: 862 مورد ایمن سازی پایه روشنایی معابرعمومی و تعمیرات 673 دستگاه چراغ روشنایی معابر نیز از دیگر مواردی بودند که درجریان این مانور گسترده انجام شد.

جلایر، ضمن با کیفیت بالا و مطلوب خواندن نحوه برگزاری این مانور در مدیریت های تابعه شرکت توزیع نیرو برق استان فارس، اضافه نمود: ازآنجا که انرژی برق از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد، ضروری است تا مدیریت ها همیشه در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی و خدمات رسانی سریع و مطلوب به مشترکان از آمادگی کامل برخوردار باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1287

به "اصلاح 211 کیلومتر شبکه فشار متوسط فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح 211 کیلومتر شبکه فشار متوسط فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید