اعتراض کارگران خدمات و پشتیبانی هفتتپه در پی منحل شدن این بخش ، خلع ید کارفرما خواسته اصلی تمام کارگران است

به گزارش مجله تانی بای، کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: با توجه به اینکه به دستور کارفرمای شرکت، بخش خدمات و پشتیبانی منحل شده امروز، 25 آذرماه پنجمین روز اعتراضات مسالمت آمیز کارگران این بخش برگزار گشت.

اعتراض کارگران خدمات و پشتیبانی هفتتپه در پی منحل شدن این بخش ، خلع ید کارفرما خواسته اصلی تمام کارگران است

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: به تازگی به دستور کارفرمای هفت تپه بخش خدمات و پشتیبانی شرکت منحل شده و در پی آن، نیرو های این بخش که 120 نفر هستند به بخش های دیگری انتقال پیدا کردند.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود: امروز، 25 آذرماه پنجمین روز اعتراضات مسالمت آمیز این 120 نفر در محوطه شرکت برگزار شد و آنان خواستار بازگشت به بخش خدمات و پشتیبانی هستند.

وی ابراز کرد: کارگران مذکور به بخش های کشاورزی، زیربنایی، ایمنی کار و... انتقال پیدا کردند، اما با توجه به لزوم وجود بخش خدمات و پشتیبانی در هفت تپه، آنان خواستار احیای این بخش و بازگشت به آن هستند.

بیشتر بخوانید:

  • زمان صدور رأی نهایی برای مشخص تکلیف مدیریت شرکت هفت تپه معین شد
  • رسیدگی به پرونده هفت تپه در حال انجام است
  • تلاش بی نتیجه دولت برای حفظ مالک هفت تپه / انتشار سند باطله!

این کارگر هفت تپه در خصوص خواسته اصلی تمامی کارگران این شرکت، اظهار کرد: خلع ید کارفرمای نااهل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه یکی از اصلی ترین خواسته های ما است و همچنان بر این موضوع تاکید داریم و منتظر اعلام رأی هیأت داوری در این خصوص هستیم؛ امیدواریم این رأی منجر به خلع ید اسدبیگی ها از هفت تپه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1343

به "اعتراض کارگران خدمات و پشتیبانی هفتتپه در پی منحل شدن این بخش ، خلع ید کارفرما خواسته اصلی تمام کارگران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض کارگران خدمات و پشتیبانی هفتتپه در پی منحل شدن این بخش ، خلع ید کارفرما خواسته اصلی تمام کارگران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید