اعتراض یک مدیر به باز شدن پنجره پرسپولیس

به گزارش مجله تانی بای، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد آخرین شرایط پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: ما روز گذشته آخرین مستندات خود را برای CAS ارسال کردیم و هنوز از ما مستندات می خواهند. به هرحال آقایان در کمیته مشخص شرایط لطف کردند و پنجره چند تیم لیگ فزونی را باز کردند. برای من جای تعجب داشت که چرا این اتفاق برای این تیم ها رخ داد اما برای فولاد نه.

اعتراض یک مدیر به باز شدن پنجره پرسپولیس

وی اضافه کرد: چطور پنجره پرسپولیس را باز کردند و مهدی ترابی قراردادش را ثبت کرد؟ چرا پنجره ما را باز نکردند که ما نزدیک 80 هزار پوند پول باشگاه را خرج نکنیم؟

آذری در مورد اینکه چقد امیدوار است تا پنجره فولاد باز گردد این تیم بتواند بازیکن جدیدی را جذب نمایند گفت: دیگر چه فایده دارد. مگر آن موقع بازیکنی می ماند تا ما بخواهیم او را به خدمت بگیرم تا بتواند به ما یاری بکند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نگرانی بعضی از هوادران این تیم در مورد بعضی از بازیکنان بومی این تیم ، گفت: بعضی باشگاه پیشنهاداتی در مورد این بازیکنان به ما داده اند که در حال مذاکره با آنها هستیم. اگر باشگاه های دیگری نیز خواهان این بازیکنان هستند به ما نامه بزنند حتما با آنها مذاکره خواهیم کرد. نگرانی طرفداران را درک میکنیم اما به آنها می گویم نگران فولاد باشند نه شخص خاصی.

آذری در سرانجام در مورد اینکه 6 بازیکن العین حریف آسیایی آنها سرباز شدند و در بازی با فولاد این تیم را همراهی نمی نمایند گفت: ما تمامی حریفان خود مخصوص العین را به خوبی رصد میکنیم . اما اولویت فعلی ما دو بازی پیش روی فولاد است. ما به سازمان لیگ نامه زدیم و از انها خواستیم که بازی بیست و هفتم ما را لغو نمایند تا ما بتوانیم ریکاوری کنیم و به جای آن بازی ما را یازدهم فروردین برگزار نمایند تا برای ملاقات با العین هم آماده شویم.

منبع: فرارو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1481

به "اعتراض یک مدیر به باز شدن پنجره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض یک مدیر به باز شدن پنجره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید