اعتراف بزرگ یک استقلالی؛ فرق مهم ما با پرسپولیس این 3 نفر است ، سال هاست شبیه اینها نداریم

به گزارش مجله تانی بای، کاپیتان سابق استقلال گفت: افرادی روی نیمکت پرسپولیس حضور دارند که برای من قابل احترام هستند و قوی کار می نمایند.

اعتراف بزرگ یک استقلالی؛ فرق مهم ما با پرسپولیس این 3 نفر است ، سال هاست شبیه اینها نداریم

به گزارش خبرنگاران مهدی پاشازاده درباره دلیل ناکامی تیم فوتبال استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال، گفت: خیلی سخت است صحبت کنم، چون اتفاقات زیادی افتاده است. یکی از این مسائل، داوری هاست. تا زمانی که مرجع درستی روی داوری ها نظارت نکند، کاری نمی توان انجام داد. کنایه زدن خوب نیست و واقعا باید چاره ای بیندیشند. وقتی اشتباهات داوری را قبول نداریم اصلا درباره چه موضوعی حرف بزنیم؟ نمی گوییم اشتباه وجود ندارد، اتفاقا همه جا هست اما حداقل اشتباهات را قبول کنیم و کوشش کنیم شرایط قضاوت بهتر گردد. باید به داوران امکانات داد و تمرکزشان را بالا برد. مبالغی که به آنها داده می گردد، زشت است.

وی با اشاره به ناراحتی طرفداران استقلال از بی عدالتی ها در قبال تیم شان توضیح داد: طرفداران حق دارند، آنها باید چه کار نمایند؟ 10 سال آن بلاها سر تیم شان آمد و سال جاری هم بفرمایید، سه مدیرعامل در یک فصل! مسائل پشت مسائل آمد و به اینها داوری ها هم اضافه شد. طاقت طرفدار مثل ما نیست و بهم می خورد. خنده دار است باشگاهی مثل استقلال در یک فصل سه مدیرعامل داشته است. هر چیزی قانون و قواعد خودش را دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به بحث های تبانی در فوتبال ایران اعلام کرد: صد درصد تبانی در فوتبال وجود دارد اما باید مدرک داشته باشیم و اثبات کنیم. وقتی فلان مربی را چند سال پیش محروم کردیم و به یک سال و یک ساعت نکشیده محرومیتش برداشته می گردد و فردا صبح با تیم قرارداد می بندد، شائبه به وجود می آورد.

پاشازاده در مورد شانس قهرمانی آبی پوشان در جام حذفی گفت: استقلال تیم خوبی دارد و باید تمرکزش را جمع کند و به خاطر طرفداران قهرمان گردد. این تیم لیاقت گرفتن یک جام در این فصل را دارد.

وی در رابطه به انتقادها از وزن نیمکت استقلال به نسبت سایر تیم ها یادآور شد: از اول فصل گفتم ما این مشکل را داریم. افرادی روی نیمکت پرسپولیس حضور دارند که برای من قابل احترام هستند و قوی کار می نمایند. یکی از آنها کریم باقری است و بعد از آنها یحیی گل محمدی و افشین پیروانی. در استقلال، خودمان با خودمان مشکل داریم. مردم وزن نیمکت استقلال و پرسپولیس را مقایسه نمایند. وزن نیمکت خیلی تأثیرگذار است. این وزن در خیلی جاها به تیم یاری می نماید. خدای ناکرده نمی خواهم به کسی بی ادبی کنم اما با صراحت می گویم ما این وزن را چندین سال است که نداریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2209

به "اعتراف بزرگ یک استقلالی؛ فرق مهم ما با پرسپولیس این 3 نفر است ، سال هاست شبیه اینها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف بزرگ یک استقلالی؛ فرق مهم ما با پرسپولیس این 3 نفر است ، سال هاست شبیه اینها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید