اقتدار ایران فدراسیون کبدی هند را بهم ریخت

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، عباس خواجه اورسجی با اشاره به برگزاری مسابقه کبدی قهرمانی جوانان دنیا در جزیره کیش و دلیل غیبت تیم هند گفت: پس از قهرمانی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا و عدم کسب مدال طلا توسط تیم های مردان و زنان هند، این امر شکست سنگینی برای این کشور محسوب می شد. این شکست شیرازه فدراسیون هند را بهم ریخت و آنان هنوز به این جمع بندی نرسیده اند که چرا به ایران باختند. آشفتگی بوجود آمده در فدراسیون کبدی هند به دلیل مشکلاتی که گفته شد، دلیل اصلی حضور نیافتن در کیش بود.

اقتدار ایران فدراسیون کبدی هند را بهم ریخت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

وی ادامه داد: کوشش های ما برای حضور هند در این رویدادها حتی به وسیله کمیته های ملی المپیک 2 کشور پیگیری شد. از آنجایی که انتخابات ریاست این فدراسیون بسیار متفاوت است و به دلیل محبوبیت آن، ایالت به ایالت برگزار می گردد به همین خاطر این کشور نتوانست تیمی برای حضور در این رقابت ها آماده کند.

اورسجی یادآور شد: حتی اگر تیم هند هم در این رقابت ها شرکت می کرد مقابل ایران پیروز نمی شد. به جهت اینکه یکسال تیم ایران در اردو بسر می برد و تمرینات مستمر و فشرده ای داشت و با آمادگی که در این مسابقات از خود نشان داده به یقین هیچ تیمی برابر آن پیروز نخواهد بود و حتی هند.

رییس فدراسیون کبدی در مورد انتخاب لوگو و طراحی این رقابت ها گفت: هدف از انتخاب جزیره کیش تاکید بر تقویت توریسم ورزشی و نگاه ویژه به این جنبه از ورزش خواهد بود که مغفول مانده است. با توجه به دنیای بودن این رویداد در طراحی لوگو از رنگ های پنج قاره استفاده شده و عروسک های این مسابقات که شامل دلفین، عقاب و یوزپلنگ است برگرفته از سه عنصر اساسی حیات موجودات یعنی آب، خاک و هوا است.

اورسجی در پاسخ به هدف از برگزاری میزبانی رقابت های کبدی جوانان دنیا در کیش اضافه کرد: برنامه ریزی درازمدت ما برای کسب کرسی ریاست فدراسیون دنیای و انتها دادن به انحصار ریاست هند در این رشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 455

به "اقتدار ایران فدراسیون کبدی هند را بهم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتدار ایران فدراسیون کبدی هند را بهم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید