امکانات گردشگری در شهرهای ساحلی استان بوشهر توسعه یابد

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد تسهیلات خدمات سفر استان بوشهر گفت: استان بوشهر ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد و شاهد استقبال خوبی از این ظرفیت ها هستیم.

امکانات گردشگری در شهرهای ساحلی استان بوشهر توسعه یابد

وی با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت های گردشگری در شهرها و روستاهای استان تا نیمه نخست اسفند گفت: استان بوشهر در نوروز سال جاری به عنوان یکی از استان های مطلوب کشور در حوزه گردشگری انتخاب شد.

استاندار بوشهر با اشاره به روند افزایشی مستمر حضور گردشگران در استان بیان نمود: سواحل و دریا یکی از ظرفیت های مهم گردشگری استان بوشهر است که باید امکانات تفریحی و گردشگری ساحلی در شهرداران شهرهای ساحلی استان بوشهرتوسعه یابد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت لنج های سنتی در سفرهای دریایی در ایام تعطیلات نوروز در سواحل استان بوشهر خواهان توجه به مسائل ایمنی در زمینه فعالیت لنج ها در ساحل و خدمات دهی به گردشگران شد.

گراوند خواهان ساماندهی پارک ساحلی بوشهر و تقاطع ورودی و ایجاد شناگاه در نقاط مختلف گردشگر پذیر استان شد و اضافه نمود: توسعه اسکله های گردشگردی در شهرهای ساحلی استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در نوروز گذشته بیش از 7.4 میلیون نفر گردشگر وارد استان بوشهر شد افزود: روزانه بیش از 50 هزار خودرو در ایام تعطیلات نوروز وارد شهر گناوه می گردد که باید امکانات لازم برای آنها فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 71

به "امکانات گردشگری در شهرهای ساحلی استان بوشهر توسعه یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات گردشگری در شهرهای ساحلی استان بوشهر توسعه یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید