انبارلویی: روحانی دلار را با نرخ 3 هزار تومان تحویل گرفت ، نظاره گر ثمرات خجالت آور برجام هستیم

به گزارش مجله تانی بای، فعال سیاسی اصولگرا گفت: روز های گذشته، وزیر صمت به مجلس آمد و نمایندگان نگرانی های خود را پیرامون تأمین کالا های اساسی و گرانی های موجود بیان کردند اما وزیر نتوانست پاسخ درستی بدهد.

انبارلویی: روحانی دلار را با نرخ 3 هزار تومان تحویل گرفت ، نظاره گر ثمرات خجالت آور برجام هستیم

محمد کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در تبادل نظر با خبرنگار احزاب خبرنگاران، با بیان اینکه روحانی در سخنرانی های خود ادعا داشت که برجام تمام مسائل کشور را حل نموده است، گفت: در حال حاضر نظاره گر ثمرات خجالت آور برجام در اقتصاد کشورمان هستیم و صاحب نظران مالی بر این باورند که گرانی، افزایش تورم و نقدینگی در کشور، محصول ناکارآمدی گروه مالی دولت است.

وی ادامه داد: چند بار گروه مالی دولت ترمیم شد ولی هنوز تأثیر خود را در اقتصاد کشور نگذاشته است. آقای روحانی با آغاز دولت خود، دلار را با نرخ سه هزار تومان تحویل گرفت و حال با نرخ بالای بیست هزار تومان به دولت بعدی تحویل خواهد داد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره بر اینکه بعضی ها با انواع رانت ها برای خود ثروت های نجومی رقم زدند، اضافه کرد: بر اساس آخرین گزارش مراکز بین المللی مالی، اقتصاد ایران در صندلی مناسبی واقع شده است و در زمینه های مختلف علمی، پیشرفت های چشم گیری داشته است اما دولت نتوانست این پیشرفت ها را در جهت منافع مردم و به ویژه اقشار محروم جامعه راهنمایی کند.

انبارلویی با تأکید بر اینکه پراید 20 میلیون تومانی، در حال حاضر نزدیک به 100 میلیون تومان معامله می گردد، توضیح داد: آمار موجود در بازار خودرو و طلا، نشانگر ناکارآمدی دولت در مدیریت اقتصاد کشور است. دولت روحانی؛ یک دولت خسته و پیر است که نمی تواند برای انبوهی از مسائلی مالی که روی میز دولت واقع شده است، راه حلی پیدا کند.

وی ادامه داد: روز های گذشته، وزیر صمت به مجلس آمد و نمایندگان نگرانی های خود را پیرامون تأمین کالا های اساسی و گرانی های موجود بیان کردند اما وزیر نتوانست پاسخ درستی بدهد و معتقد بود که او در مجامعی حضور دارد که فقط بخشی از تصمیم گیری ها بر عهده وی است.

معاون سیاسی حزب موتلفه با بیان اینکه روحانی وظیفه دارد که میان دستگاه های اجرایی در کشور، هماهنگی ایجاد کند، گفت: روحانی در صندلی رئیس دولت واقع شده است و باید بتواند از این ناهماهنگی های موجود میان اجزا دولت جلوگیری کند؛ طبق اصل 126 قانون اساسی، رئیس جمهور مسئولیت امور برنامه وبودجه، امور اداری و استخدامی کشور را مستقیماً بر عهده دارد.

انبارلویی در سرانجام اضافه کرد: در حال حاضر ارزش پول ملی در این دولت، به پایین ترین حد ممکن خود سقوط نموده است و دولتمردان باید جوابگوی تصمیمات گرفته شده، باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1072

به "انبارلویی: روحانی دلار را با نرخ 3 هزار تومان تحویل گرفت ، نظاره گر ثمرات خجالت آور برجام هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبارلویی: روحانی دلار را با نرخ 3 هزار تومان تحویل گرفت ، نظاره گر ثمرات خجالت آور برجام هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید