انصاریفرد: شرمسار بازیکنان پرسپولیس هستیم

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، محمد حسن انصاریفرد در مراسم رونمایی از برنامه های مالی باشگاه پرسپولیس گفت: قبل از اینکه وارد بحث اصلی شویم باید بگویم این مراسم قرار بود در حضور پیشکسوتان و بازیکنان صورت بگیرد اما ترسیدیم کار به حاشیه برود و تصمیم گرفتیم به مسائل مالی بپردازیم.

انصاریفرد: شرمسار بازیکنان پرسپولیس هستیم

مدیر عامل پرسپولیس اضافه نمود: البته برنامه ای را برای یک ماه دیگر داریم تا در حضور بزرگانی نظیر علی پروین و حسین کلانی جشنی را برگزار کنیم.

وی در ادامه با آرزوی سلامتی برای قاسم عبدالصمدی مسئول تدارکات سرخ ها یادآور شد: همواره مسائل اقتصادی داشته و داریم. هر مدیری هم آمده این بار را به دوش کشیده است. بار سنگین اقتصادی را به دوش می کشیم ولی همواره خدا به ما لطف داشته است.

انصاریفرد تاکید نمود: از بازیکنان شرمسار ایم. آنها از باشگاه طلب دارند. درآمدهای پرسپولیس هزینه شده است و مشکل داریم. البته تا به امروز 35 درصد از قراردادهای بازیکنان را داده ایم. قرار است با پشتیبان اقتصادی خودمان فعالیت پنج ساله داشته باشیم. می خواهیم همفکری کنیم تا به هدفمان برسیم.

انصاریفرد با بیان اینکه پرسپولیس در سال های اخیر به هفت جام رسیده است، اظهار کرد: باز هم می خواهیم به جام برسیم. این موضوع با حل مشکل اقتصادی رخ نمی دهد. می خواهیم میراث خوبی از مدیریت خودم و هیات مدیره داشته باشم. جلسات زیادی با سازمان خصوصی سازی داشتیم تا به اینجا رسیدیم.

مدیرعامل سرخپوشان تاکید نمود: کارگزار آتیه داده پرداز لطف نموده که با ما همراهی می نماید. می خواهیم به طرفدار خدمات بدهیم و با اپلیکیشنی که داریم کارمان را پیش ببریم. درآمدزایی فعلی را به اسم باشگاه زدیم تا هرکس خواست از این طرح استفاده کند مجبور گردد به ما یاری کند.

انصاریفرد اضافه نمود: با چندین حامی اقتصادی کار می کنیم. اسپانسرهای خوبی داریم. از همین کارگزار رسمی نیز می توانیم با بانک های مختلف کار کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در سرانجام صحبت هایش گفت: امروز اصلا نمی خواهم سئوال های ورزشی پاسخ بدهم و درباره تیم بیش از این صحبت کنم. قطعا به موقع درباره آن حرف می زنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 719

به "انصاریفرد: شرمسار بازیکنان پرسپولیس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاریفرد: شرمسار بازیکنان پرسپولیس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید