اولویت حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان است

به گزارش مجله تانی بای، معتوکی گفت: آموزش حضوری به صورت آرام، تدریجی و اقتضایی با اولویت حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان مورد تاکید است.

اولویت حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان است

به گزارش از ، معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: آموزش حضوری بصورت آرام، تدریجی و اقتضایی با اولویت حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان مورد تاکید است و بازگشایی مدارس با توجه به شیوه نامه ارسالی در سه گام، در مسیرآموزش حضوری دانش آموزان به صورت آرام، تدریجی و اقتضایی صورت خواهد گرفت.

او بیان داشت: والدین باید معلمان و مربیان را در پیشبرد دقیق و صحیح برنامه های آموزش و پرورش کمک و مساعدت نمایند و بازگشایی مدارس با سه روش؛ حضوری، غیر حضوری و ترکیبی در شروع فعالیت مدارس در مهرماه 1400 در منطقه ها روستایی و شهری با توجه به آمار دانش آموزی با رعایت شیوه نامه های و پروتکل های بهداشتی شروع خواهد شد.

معتوکی اضافه نمود: گروه اول مدارس روستای و کم جمعیت (با آمار کلاس کمتر از 15 نفر دانش آموز) از اول مهر ماه بصورت حضوری و مدارس روستایی با (آمار کلاس کمتر از 30 نفر دانش آموز) با گروه بندی دانش آموزان به صورت زوج و فرد و رعایت کلیه اصول بهداشتی و فاصله گذاری 2 متری جایگاه ها، آموزش خود را به صورت حضوری دنبال خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز توضیح داد: مدیران مدارس با جمعیت میانه بر اساس شیوه نامه ابلاغی از 20 مهر تا اول آبان با بهره گیری از نظرات و تصمیمات شورای مدرسه و دبیران، انجمن اولیاء و مربیان و کمیته سلامت و بهداشت مدرسه نسبت به برنامه ریزی و گروه بندی دانش آموزان متناسب با تراکم کلاس ها و مشخص زمان آموزش از اول آبان آموزش ترکیبی به صورت اقتضایی شروع خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: گام سوم مدارس پر جمعیت هستند که متناسب با شرایط و تراکم دانش آموزی و بر اساس تصمیم و نظر شورای مدرسه، دبیران، انحمن اولیاء و مربیان و کمیته سلامت مدرسه و تایید از سوی منطقه آموزشی از نیمه دوم آبان ماه هم رویکرد ترکیبی آموزش (حضوری و غیرحضوری) اجرایی خواهد شد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1767

به "اولویت حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید