اکبرپور: نمی توانم مقابل حاشیه سازی ها برای استقلال سکوت کنم

به گزارش مجله تانی بای، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال گفت: وریا غفوری در این مدت با رفتار و حرکاتی که انجام داده، حاشیه ها و جنجال های زیادی را برای استقلال به وجود آورده است و یک نفر بایددر این مورد حرف بزند؛ نمی توانم ببینم کاپیتان استقلال که باید در نقش عظیم تر به تیمش یاری کند حاشیه سازی می نماید.

اکبرپور: نمی توانم مقابل حاشیه سازی ها برای استقلال سکوت کنم

به گزارش ایرنا،سیاوش اکبرپور اظهار کرد: استقلال نسبت به هفته های گذشته پیشرفت فنی داشته و من این موضوع را کاملا حس می کنم. خود من انتقاداتی را از استقلال مطرح می کردم اما الان می گویم اشکالات این تیم در حال رفع شدن است.

وی اضافه نمود: استقلال با مسائل عدیده ای روبروست، این مشکل سال هاست در استقلال وجود داشته و دردسرهای زیادی را برای آبی پوشان به وجود آورده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من اگر چند روز پیش از وریا غفوری انتقاد کردم به خاطر این بود که دلم برای استقلال می سوزد؛ سال ها در استقلال بازی کردم و حق دارم نکته منفی را که می بینم به زبان بیاورم.

اکبرپور توضیح داد: غفوری در این مدت با رفتار و حرکاتی که انجام داده حاشیه ها و جنجال های زیادی را برای استقلال به وجود آورده است و یک نفر باید به آن بپردازد. من نمی توانم ببینم کاپیتان استقلال که باید در نقش عظیم تر به تیمش یاری کند حاشیه سازی می نماید.

وی تاکید نمود: من اختلافی با غفوری ندارم اما اگر او بخواهد دوباره برای استقلال مسئله ای درست کند از او انتقاد می کنم و سکوت نمی کنم.

بازیکن اسبق استقلال در خاتمه گفت: امیدوارم استقلال بتواند با پیروزی مقابل سپاهان گام بلندی برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر بردارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1449

به "اکبرپور: نمی توانم مقابل حاشیه سازی ها برای استقلال سکوت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: نمی توانم مقابل حاشیه سازی ها برای استقلال سکوت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید