اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال: اشتباه حیدری تاثیرگذار بود

به گزارش مجله تانی بای، باشگاه سپاهن اصفهان پس از شکست برابر استقلال بیانیه ای اعتراضی درباره نحوه قضاوت حیدری منتشر کرد.

اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال: اشتباه حیدری تاثیرگذار بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در بیانیه باشگاه سپاهان آمده است: در پی اشتباه تاثیرگذار بیژن حیدری داور ملاقات سپاهان و استقلال تهران، این باشگاه اعتراض خود را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال اظهار داشت.

در متن این نامه چنین آمده است:

جناب آقای بهـاروند

سرپرست محترم فدراسیون فوتبال ج . ا . ایران

با سلام

احتراماً، همانگونه که می دانید هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران برگزار گردید و متأسفانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پی اشتبـاه محرز و تأثیر گذار داور بازی آقای بیـژن حیـدری که این اشتباه نیز توسط کارشناسان داوری تایید شده است، گل اول مسابقه را دریافت و در ادامه منجـر به شکست دو بر یک این تیم مقابل استقلال تهـران شد.

از آنجائیکه سه هفته دیگر تا خاتمه مسابقات لیگ برتر به جامانده است، این باشگاه درخواست دارد باتوجه به حساسیت های بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و از آنجایی که حقی از تیمی ضایع نشـود، نسبت به انتخاب داوران نهایت دقت را نمـوده زیرا پس از آن عذرخواهی داوران و دست اندرکاران دردی از تیمها دوا نخواهد کرد و در این شرایط سخت که جامعه درگیر ویروس کرونا است و هزینه های هنگفتی را به باشگاهها تحمیل نموده است، اشتباه داوران دیگر توجیه و صندلیی ندارد.

متأسفانه اشتباه تأثیرگذار داور در ملاقات سپاهان اصفهان و استقلال تهران باعث ضایع شدن حق سپاهان شده و طلایی پوشان را از صندلی اصلی خود در جدول رده بندی دورنموده است.

در خاتمه ضمن تأکید مجدد بر دقت در انتخاب داوران سه هفته خاتمهی مسابقات، خواهشمند است دستور فرمائید مباحث داوری این ملاقات نیز مورد آنالیز قرار گرفته و از نتیجه این باشگاه را آگاه سازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1112

به "اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال: اشتباه حیدری تاثیرگذار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال: اشتباه حیدری تاثیرگذار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید