ایجاد بیش از 2 میلیون شغل تازه در اندونزی در نتیجه سفر و گردشگری

به گزارش مجله تانی بای، اندونزی، برای افزایش سهم عایدی خود از گردشگری، اهداف بلندپروازانه ای را برای خود معین نموده است.

ایجاد بیش از 2 میلیون شغل تازه در اندونزی در نتیجه سفر و گردشگری

آمار منتشر شده به وسیله شورای جهانی سفر و گردشگری حاکی از آن است که سفر و گردشگری، 6.2 درصد از فراوری ناخالص داخلی اندونزی، برابر با 770 تریلیون روپیه را به خود اختصاص داده است. جاکارتا، به تنهایی، 41 درصد از عایدی ناشی از سفر و گردشگری اندونزی را تأمین می نماید.

گلوریا گوارا، رئیس و مدیر عامل شرکت WTTC در سخنانی در کنفرانس پانوراما مگا در جاکارتا گفت:

سفر و گردشگری، سهم بزرگی در اقتصاد اندونزی دارد که بیش از 6 درصد از فراوری ناخالص داخلی را تامین می نماید. افزون بر این، گردشگران خارجی بیش از 220 تریلیون روپیه وارد اقتصاد این کشور می نمایند، در نتیجه سفر و گردشگری بیش از 55 درصد از بخش خدمات اندونزی را به خود اختصاص داده است.

من به دولت رئیس جمهور ویدودو، به ویژه به آریاف یحیی، وزیر گردشگری اندونزی، به خاطر اولویت بخشیدن به صنعت ما تبریک می گویم. به خاطر حمایت های آن ها از بخش سفر و گردشگری، 2.4 میلیون شغل نو ایجاد خواهد شد.

ویدودو، ریاست جمهوری اندونزی، هدف این کشور را جذب 20 میلیون بازدید نماینده در سال 2019 اظهار داشت که تقریبا دو برابر تعداد گردشگران در سال 2016 است. او بعلاوه خواهان سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری در این بخش برای سرعت بخشیدن به فرایند توسعه آن شد. از سال 2016، اخذ ویزای اندونزی برای اتباع 169 کشور رایگان اعلام شد و این کشور، درهای خود را به روی بازدیدنمایندگان بیشتری گگردد.

خانم گوارا ادامه می دهد:

اندونزی نمونه ای عالی از دولتی است که با سرمایه گذاری استراتژیک برای حمایت از رشد پایدار و اتخاذ سیاست هایی که به تسهیل سفر یاری می نماید، رویکرد مناسبی برای توسعه گردشگری پیش رو گرفته است. هنوز کارهای زیادی به جای مانده که باید انجام گردد و لزوم همکاری بین مقامات دولتی و شرکت های بخش خصوصی برای دست یافتن به اهداف بلندپروازانه ای که دارند، حس می گردد.

WTTC شادمان است که از کوشش های بخش سفر اندونزی حمایت می نماید.

قبل از کنفرانس، خانم گوارا در یک جلسه خصوصی با وزیر یحیی شرکت کرد تا در خصوص فرصت ها و اولویت های بخش سفر و گردشگری اندونزی صحبت نمایند. او بعلاوه از اقدامات دولت برای کنترل شرایط ناشی از فوران آتشفشان های اخیر در کوه آگنگ در بالی قدردانی کرد.

بنیاد حفاظت از خلیج مرجانی پوموتران (Pemuteran) در بالی به عنوان برنده جایزه گردشگری WTTC برگزیده شد. این جایزه در نشست آینده WTTC در بوئنوس آیرس، آرژانتین، در 18 و 19 آوریل 2018 اعطا خواهد شد. WTTC، مجموعه ای متشکل از نمایندگان بخش خصوصی سفر و گردشگری در سطح جهانی است.

منبع: کجارو / 4hoteliers.com
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1920

به "ایجاد بیش از 2 میلیون شغل تازه در اندونزی در نتیجه سفر و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد بیش از 2 میلیون شغل تازه در اندونزی در نتیجه سفر و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید