ایست پلیس امنیت به رانندگی مخاطره آمیز در تهران

به گزارش مجله تانی بای، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری افرادی اطلاع داد که با خودروهای تقویت شده در بزرگراه های پایتخت حرکات مخاطره آمیز انجام می دادند.

ایست پلیس امنیت به رانندگی مخاطره آمیز در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رئیس پلیس امینت عمومی تهران عظیم از دستگیری 4 نفر از عاملان اصلی باند رفتار مخاطره انگیز عظیمراه های شمال تهران اطلاع داد.

سردار علی ذوالقدری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی باز نشر فیلمی از حرکات مخاطره انگیز رانندگان خودروهای سواری، آنالیز موضوع در اختیار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران عظیم نهاده شد.

وی بیان کرد: آنالیز های اولیه نشان از این داشت، رانندگان خودرو های سواری با تقویت غیر مجاز خودروها و انجام حرکات مخاطره آمیز نظم عمومی عظیمراه ها را برهم زده و با فیلمبرداری از این حرکات فیلم های تهیه شده را در فضای مجازی منتشر می نمایند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم ابراز داشت: هویت متهمان در رصدهای اطلاعاتی شناسایی و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه آنان در مناطق شمال و شمال غرب تهران شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: با هماهنگی های قضائی صبح روز گذشته در 2 عملیات منسجم و هماهنگ هر 4 عامل اصلی این باند در مخفیگاهشان دستگیر و در آنالیز های بیشتر از آن مکان خودروهای تقویت شده توقیف و از داخل خودروها دوربین های کوچک مخصوص فیلم برداری در حین رانندگی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم در انتها با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: کوشش برای دستگیری سایر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1440

به "ایست پلیس امنیت به رانندگی مخاطره آمیز در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایست پلیس امنیت به رانندگی مخاطره آمیز در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید