اینزاگی جانشین آلگری می گردد، سامپدوریا، میهایلوویچ را استخدام می نماید

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: با بحرانی تر شدن وضعیت های تیم های میلان و سامپدوریا در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، رسانه های این کشور از گزینه هایی جدید برای راهنمایی این 2 تیم نام می برند.

اینزاگی جانشین آلگری می گردد، سامپدوریا، میهایلوویچ را استخدام می نماید

به گزارش خبرنگاران، تساوی خارج از خانه شب گذشته (یکشنبه) میلان برابر کیه وو که منجر به افزایش فاصله روسونری با صدرنشینان سری A شد، بهانه دیگری به دست رسانه های ایتالیایی داد تا شمارش معکوس برای اخراج ماسیملیانو آلگری، سرمربی قرمزومشکی پوشان را شروع نمایند.

گروهی از رسانه های ایتالیایی صبح امروز اقدام به حدس درباره گزینه های بعدی راهنمایی میلان نموده اند که در این بین بیشتر از همه نام فیلیپو اینزاگی، مهاجم ایتالیایی پیشین میلان که فصل پیش با دنیای بازیگری خداحافظی کرد به چشم می خورد.

طبق گزارش ها، آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان امشب با سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه گفت وگو و در خصوص آینده آلگری تصمیم گیری خواهند کرد. این گزارش ها حکایت از آن دارند که برلوسکونی، کسی که در انتها فصل گذشته وسوسه شده بود آلگری را از کار برکنار کند، اینزاگی را به عنوان جانشین وی در نظر گرفته است. اینزاگی که در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم جوانان باشگاه فعالیت می نماید.

در همین حال گروهی دیگر از رسانه های ایتالیای درباره وضعیت سرمربی حال حاضر تیم سامپدوریا حدس نموده و مدعی شده اند به محض اخراج دلیو روسی، سینیشا میهایلوویچ، ستاره صرب پیشین تیم های لاتزیو و اینتر جای او را خواهد گرفت. صبح امروز اعلام شد که به دنبال شکست 2 بر یک سامپدوریا برابر فیورنتینا، دلیو روسی از کار برکنار خواهد شد. تیم دلیو روسی که او در ماه دسامبر سال گذشته و پس از اخراج جای چیرو فرارا راهنماییش را برعهده گرفت با کسب تنها 2 پیروزی از 12 بازی خود در این فصل سری A در منطقه سقوط جدول قرار گرفته است.

میهایلوویچ 44 ساله که تجربه مربیگری در تیم های ایتالیایی مانند، بولونیا، کاتانیا و فیورنتینا را دارد، در دوران بازیگری خود برای سامپدوریا هم توپ زد. 2 بازی بعدی آبی پوشان شهر جنوا برابر لاتزیو و اینتر است و این بدان معنا است که در صورت استخدام میهایلوویچ به عنوان سرمربی سامپدوریا، او باید رودرروی تیم های پیشین خود بایستد. علاوه بر میهایلوویچ از اوجینیو کورینی و زدنک زمن نیز به عنوان گزینه های احتمالی راهنمایی سمپدوریا نام برده می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 290

به "اینزاگی جانشین آلگری می گردد، سامپدوریا، میهایلوویچ را استخدام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی جانشین آلگری می گردد، سامپدوریا، میهایلوویچ را استخدام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید