این بار لوزی پرسپولیس هم جواب نداد

به گزارش مجله تانی بای، عناصر تهاجمی پرسپولیس نتوانستند در کارهای ترکیبی با مهاجمان موفق باشند یا منشا و علیپور را پشت دفاع حریف صاحب توپ نمایند و وظیفه اصلی خط میانی که موقیعت سازی و تغذیه مهاجمان بود، انجام نشد.

این بار لوزی پرسپولیس هم جواب نداد

به گزارش خبرنگاران ، بر خلاف ادعای برخی منتقدان، برانکو ایوانکوویچ به قول خودش بدون مصلحت اندیشی و احتیاط، پرسپولیس را با یک ترکیب هجومی به دیدار با استقلال فرستاد. با یک هافبک دفاعی و دو مهاجم. در واقع او مثل دو بازی اخیر مقابل الدحیل و سپیدرود سیستم لوزی را برگزید اما از بخت بدش این بار نتوانست برنده از زمین بیرون بیاید.

در این سیستم کمال کامیابی نیا تنها هافبک دفاعی پرسپولیس بود، احمد نوراللهی هافبک راست بازی می کرد تا بشار رسن در راس لوزی قرار بگیرد و سیامک نعمتی هم در روز نیمکت نشینی امید عالیشاه وظایف هافبک چپ را به عهده گرفت. با این سیستم پرسپولیس در خط میانی برتری نسبی به حریف داشت و این برتری در حفظ توپ و مالکیت کاملا به چشم آمد اما منجر به خلق موقعیت گل نشد.

در واقع عناصر تهاجمی پرسپولیس نتوانستند در کارهای ترکیبی با مهاجمان موفق باشند یا منشا و علیپور را پشت دفاع حریف صاحب توپ نمایند. در این میان بازیکنان خلاق پرسپولیس هم نتوانستند دفاع استقلال را بهم بریزند و وظیفه اصلی خط میانی که موقیعت سازی و تغذیه مهاجمان بود، انجام نشد.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 17

به "این بار لوزی پرسپولیس هم جواب نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بار لوزی پرسپولیس هم جواب نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید