حرف های نگران کننده یحیی در مورد مصدومان پرسپولیس، حمله به صداوسیما و اعتراض به اقدام اخیر باشگاه استقلال

به گزارش مجله تانی بای، یحیی گل محمدی سرمربی در نشست خبری پیسش از دربی از شرایط تیمش، شرایط مصدومان و اقدام استقلالی ها در واکنش به انتخاب داور گفت.

حرف های نگران کننده یحیی در مورد مصدومان پرسپولیس، حمله به صداوسیما و اعتراض به اقدام اخیر باشگاه استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر استقلال در هفته بیست وسوم لیگ برتر گفت: قبل از هر چیز عید فطر را به همه مسلمانان دنیا و مردم شریف ایران تبریک می گویم. باید تشکر ویژه ای هم از کادر پزشکی و درمانی داشته باشیم. نباید هیچ وقت این عزیزان را فراموش کنیم. همچنین باید تشکر ویژه از بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات داشته باشیم، چون فوتبال باعث شده خیلی ها در خانه بمانند و جلوی انتقال بیماری را گرفته است. به هر حال شرایط سختی را فوتبالیست ها سپری می نمایند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

داشتن تمرکز و انگیزه نتیجه دربی را معین می نماید

وی در خصوص رویارویی تیمش با استقلال هم گفت: دربی یک بازی خاص و ویژه است و حساسیت خاصی برای طرفداران است. چیزی که نتیجه دربی را معین می نماید داشتن تمرکز و روحیه است که امیدوارم این دو بخش را در بازی فردا داشته باشیم.

هنوز شرایط بازیکنان مصدوم ما معین نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: ما سه چهار بازیکن مصدوم از بازی قبل داریم که هنوز شرایط آنها معین نیست. امیدواریم فردا بازی خوبی انجام دهیم و در وهله اول این مسابقه جذاب باشد و بیننده لذت ببرد و در نهایت هم نتیجه دلخواه ما باشد.

برای 3 امتیاز دربی و قهرمان شدن تمام کوشش و انرژی خود را می گذاریم

گل محمدی در خصوص تأثیر این مسابقه در مشخص قهرمان لیگ برتر هم شرح داد: در هر صورت این سه امتیاز در هفته های پایانی است و هر امتیازی که گرفته می گردد در قهرمانی مؤثر است. ما هم برای سه امتیاز و قهرمان شدن تمام کوشش و انرژی مان را می گذاریم. البته شرایط بازی را باید ببینیم و از الان زود است در خصوص شرایط فنی صحبت کنیم. در این مورد بعد از مسابقه حرف خواهیم زد.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه ریزی لیگ شرح داد: اعتراض را از روز اول و شاید از یک ماه پیش داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد و این تبعیض به نظرم از نیم فصل اول وجود داشته و شرایط و برنامه بازی ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی را برایمان درست نمایند. انتظار زیادی هم نداشتیم و خواسته برابر و عدالت بود. استقلالی ها می خواستند با بازی برابر با ما بازی نمایند، آن را اجرا کردند اما در بازی برگشت متاسفانه این اتفاق رخ نداد. تبعیض وجود داشته و نمی توانیم بگوییم نبوده. ما با خیلی چیزها مبارزه می کنیم و یکی برنامه ریزی مسابقات است و دیگری برنامه های چیپ صداوسیماست که همواره از کارشناسان و مجری های استقلالی استفاده می نمایند و به آب و آتش می زنند که داور پرسپولیسی است! حرف های سخیف می زنند و فشار به تیم داوری می آورند و حتی باشگاه استقلال هم بیانیه داده بود و این کاملا نگران نماینده است. از همه کسانی که می توانند تاثیرگذار باشد این است که بگذارند آرامش برقرار گردد و داوران کارشان را نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1647

به "حرف های نگران کننده یحیی در مورد مصدومان پرسپولیس، حمله به صداوسیما و اعتراض به اقدام اخیر باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های نگران کننده یحیی در مورد مصدومان پرسپولیس، حمله به صداوسیما و اعتراض به اقدام اخیر باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید