ایکس باکس هوش مصنوعی پشتیبان نو خود را در اختیار بازیکنان قرار می دهد
به گزارش مجله تانی بای، ایکس باکس راه اندازی یک چت بات نو مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Support Virtual Agent را شروع نموده است.
این چت بات قبل از انتشار گسترده تر برای تمامی کاربران، در حال حاضر برای کاربران ایکس باکس اینسایدر (Xbox Insider) مستقر در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است. ایکس باکس اینسایدر به بازیکنان این امکان را می دهد تا در خصوص آخرین به روزرسانی های سیستم ایکس باکس و بعلاوه ویژگی ها و بازی های در حال توسعه در کنسول ها و دستگاه هایی که از ویندوز 10 و 11 استفاده می نمایند، بازخورد خود را ارائه دهند. بازیکنانی که علاقه مند به شرکت در این برنامه هستند باید Xbox Insider Hub را برای کنسول ها یا رایانه های شخصی خود دانلود نمایند. به گفته مگا دودانی (Megha Dudani)، مدیر ارشد محصول مایکروسافت گیمینگ، این ابزار نو برای یاری به بازیکنان ایکس باکس برای حل موثر مسائل مرتبط با پشتیبانی طراحی شده است.
بعلاوه او در ایکس باکس وایر گفت:
طبق اطلاعاتی که در دسترس قرار گرفته، بازیکنان می توانند به وسیله متن یا صدا از این چت بات سوالات خود را بپرسند. اگر چت بات نتواند مشکل را حل نماید و در ساعات کاری پشتیبانی ایکس باکس باشد بازیکنان می توانند درخواست خود را مبنی بر صحبت به طور زنده با یک اپراتور پشتیبانی مطرح نمایند. هرچند که این چت بات برای این طراحی شده که کاربران تا حد امکان نیازی به صحبت با اپراتور نداشته باشند.
در نوامبر گذشته، ایکس باکس قراردادی چند ساله با Inworld برای ساخت ابزار های گفت وگو و هوش مصنوعی در یک مقیاس بزرگ خاطرنشان کرد. جالب است بدانید که Inworld در تابستان گذشته پس از انتشار یک ماد برای بازی جی تی ای 5 (Grand Theft Auto 5) به بازیکنان این امکان را داد که با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی خود با شخصیت های غیر قابل بازی صحبت نمایند.
منبع: VGC
منبع: دیجیکالا مگ