تور یونان ارزان: بازگشایی مرزهای یونان به روی گردشگران از مه 2021

به گزارش مجله تانی بای، دولت یونان از برنامه های خود برای بازگشایی مرزها به روی گردشگران از 14 مه 2021 رونمایی کرد.

تور یونان ارزان: بازگشایی مرزهای یونان به روی گردشگران از مه 2021

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

لوریا گوارا، رئیس و مدیرعامل شورای دنیای سفر و دنیا گردی (WTTC) ضمن تمجید از کوشش های دولت یونان برای بازگشایی مرزهای بین المللی به روی توریستان و بهبود شرایط، گفت که دولت یونان نقشه ای کارآمد برای بازگرداندن شرایط به نقطه ایدئال دارد. وی در این رابطه اذعان کرد:

اعضای شورای دنیای سفر و دنیا گردی (WTTC) دولت یونان را به خاطر کوشش های گسترده و اقدامات استراتژیک برای آغاز مجدد سفرهای بین المللی از 14 مه، تحسین می نمایند.

هری تئوخاریس، وزیر توریستی یونان در اوایل هفته جاری از برنامه های این کشور برای بازگرداندن توریستان اطلاع داد؛ گرچه این موضوع وابسته به شرایط خاصی خواهد بود. تئوخاریس با اشاره به آمادگی یونان برلی تابستان 2021 با پروتکلی جامع، توضیح داد:

در تابستان پیش رو، مرزهای یونان به روی توریستان واکسینه شده و مسافرانی که تست آنتی بادی یا پاسخ منفی تست کرونا داشته باشند باز خواهد بود. در طول سفر توریستان تحت آزمایش های تصادف کرونا قرار خواهند گرفت.

رئیس شورای دنیای سفر و دنیا گردی با اشاره به رویکرد متفاوت دولت یونان، برنامه اتخاذشده این کشور را حائز اهمیت دانست و گفت:

این برنامه با گشودن درهای توریستی به روی مشتاقان سفر به یونان، رشد قابل توجه مالی نیز برای این کشور به ارمغان خواهد آورد.

همانند سایر کشورهای اروپایی، یونان نیز وابستگی بسیاری به صنعت توریستی دارد. در حالی که تنها 10 درصد از افراد شاغل در ایالات متحده در صنعت توریستی مشغول به فعالیت هستند، این آمار در یونان به دو برابر بیشتر از آمریکا نیز می رسد.

بنا بر آمار روزنامه گاردین، تا پیش از همه گیری کرونا، حدود 31.1 میلیون توریست از یونان بازدید نموده بودند. دولتمردان یونانی امیدوارند که در سال 2021، پذیرای 15 میلیون توریست باشند.

گلوریا گوارا در بیانیه خود ابراز داشت:

ما یقین داریم که برنامه یونان برای بازگرداندن صنعت توریستی، می تواند چراغ راه سایر کشورهای دنیا باشد تا به تشویق مردم برای سفرهای ایمن بپردازند. توسعه واکسیناسیون نیز گامی بلند برای به حرکت درآوردن چرخ های صنعت توریستی خواهد بود.

منبع: کجارو / travelpulse.com
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1915

به "تور یونان ارزان: بازگشایی مرزهای یونان به روی گردشگران از مه 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: بازگشایی مرزهای یونان به روی گردشگران از مه 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید