باواریایی ها مانع از برگزاری جشن تولد ریبری شدند

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران : سرمربی و مدیر ورزشی بایرن مونیخ جشن تولد بال فرانسوی خود را به زمانی پس از جدال اروپایی این هفته تیم خود با قهرمان ایتالیا موکول کردند.

باواریایی ها مانع از برگزاری جشن تولد ریبری شدند

به گزارش خبرنگاران، یوپ هاینکس، سرمربی و ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ مانع از برگزاری جشن تولد فرانک ریبری، هافبک فرانسوی باواریایی ها پیش از جدال با یوونتوس در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

بایرن مونیخ بازی رفت این مرحله را هفته پیش در خانه با نتیجه 2 بر صفر برد و چهارشنبه شب حتی با کسب یک تساوی هم می تواند راهی مرحله بعد گردد. به همین دلیل مسئولان و کادر فنی تیم بایرن مونیخ نمی خواهند تمرکز بازیکنان شان به چیزی غیر از بازی با نماینده ایتالیا معطوف باشد.

فرانک ریبری یکشنبه این هفته 30 ساله شد و طبق برنامه، قرار بود امروز هم تیمی هایش در بایرن مونیخ، وی را با برگزاری یک جشن تولد در هتلی در ایتالیا غافلگیر نمایند. فیلیپ لام، کاپیتان بایرن پیشتر سران باشگاه را در جریان این برنامه قرار داده بود اما با مخالفت سامر و هاینکس روبرو شد. مخالفت سرمربی و مدیرورزشی بایرن با برگزاری این جشن در شرایطی انجام شده است که جشن قهرمانی آنها در بوندس لیگا هم در روز شنبه به مختصرترین شکل ممکن برگزار گردید تا تمرکز بازیکنان برای جدال با یوونتوس از بین نرود.

ماتیاس سامر در این خصوص به روزنامه بیلد گفت: به تعویق انداختن هرگونه جشن قهرمانی هم می تواند شخصیت یک قهرمان را نشان دهد. این جشن ها باعث خوشحالی می گردد اما ما نمی توانیم با برگزاری آنها ریسک از دست رفتن تمرکز بازیکنان مان را به جان بخریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 261

به "باواریایی ها مانع از برگزاری جشن تولد ریبری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باواریایی ها مانع از برگزاری جشن تولد ریبری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید