برخورداری شهرک گلخانه ای حصارگلی از گاز تا اردیبهشت 99

به گزارش مجله تانی بای، معاون استاندار تهران گفت: امید است گاز شهرک حصار گلی با توجه به پیشرفت هایی که داشته، نهایتاً تا اواخر فروردین یا اردیبهشت ماه سال آینده آماده گردد و به بهره برداری برسد.

برخورداری شهرک گلخانه ای حصارگلی از گاز تا اردیبهشت 99

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمد امامی امین معاون استاندار تهران در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: امروز از چند طرح مالی شهرستان ورامین در راستای اقتصاد مقاومتی بازدید شد که یکی از آنها پروژه ریلی صنایع تبدیلی غذایی است.

وی با بیان این که این کار زیربنایی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری پایدار شهرستان نقش موثری دارد، گفت: سرمایه گذاران برای انجام این کار بدون استفاده از تسهیلات دولتی اقدام نموده اند و این خودش یک فرصت بسیار خوبی برای شهرستان ورامین است.

امامی امین گفت: بر اساس پیش بینی هایی که شده احتمالاً در آنجا در آینده ای نزدیک برای 400 نفر شغل ایجاد گردد.

وی با اشاره به بازیدی که از شهرک کشاورزی و گلخانه ای حصارگلی داشت، بیان نمود: در سال 82 کلنگ این پروژه زده شده بود ولی متاسفانه به خاطر مسائل زیرساختی و اداری تا سال گذشته همین طور رها شده بود.

امامی امین توضیح داد: از سال گذشته مالکین و سرمایه گذاران به استانداری مراجعه کردند و با همکاری جهاد کشاورزی استان و پیگیری های خیلی خوبی که صورت گرفت، در شورای برنامه ریزی استان مصوب کردیم که به میزان 120 هزار هکتار از اراضی آن منطقه زیر پوشش کشت گلخانه ای قرار بگیرد.

معاون استاندار تهران اضافه نمود: پیشرفت فیزیکی گلخانه های حصار گلی خیلی خوب بوده است و برخی از قطعات که تقریباً اسکلت را زده اند منتظر این هستند که خط لوله گاز منتقل گردد که لوله گاز هم پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

امامی امین گفت: امید است این پروژه با توجه به پیشرفت هایی که داشته است نهایتاً فروردین و یا اردیبهشت ماه سال آینده آماده گردد و به بهره برداری برسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 574

به "برخورداری شهرک گلخانه ای حصارگلی از گاز تا اردیبهشت 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورداری شهرک گلخانه ای حصارگلی از گاز تا اردیبهشت 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید