برخی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود قائده آموزش مجازی را رعایت نکردند

به گزارش مجله تانی بای، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: حدود 80 درصد فایل های آموزش مجازی بارگذاری شده؛ اما تعدادی از اساتید قائده را رعایت نکردند که مدیرگروه های مربوطه در حال پیگیری این مسئله هستند.

برخی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود قائده آموزش مجازی را رعایت نکردند

گودرزی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران در خصوص اعتراضاتی که دانشجویان به اجرا نشدن واحد های درسی به صورت ویدئویی و اجرای بیشتریت کلاس های این دانشگاه به صورت فایل های PDF گفت: در جلسه ای که با معاونین دانشگاه در روز 16 فروردین برگزار گشت، قرار شد که بیشتر کلاس ها به صورت ویدئویی برگزار بشود. اگر استادی مطالب را به صورت جزوه در سایت بارگذاری می کند باید حتما به این نکته توجه داشته باشد که صوت به روی فایل بارگذاری شده باشد.

گودرزی افزود: حدود 80 درصد فایل های بارگذاری شده در سایت فرمت را رعایت کردند، اما تعدادی از اساتید قائده را رعایت نکردند که مدیرگروه های مربوطه در حال پیگیری این مسئله هستند. به طور رسمی کلاس های مجازی از روز شنبه هفته جاری آغاز شده و تا چند روز آینده مسائل مرتفع خواهد شد.

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی تاکید کرد: در کلاس های آنلاین، آموزش برخی از دروس به صورت ویدئویی برقرار است؛ اما به دلیل اینکه بسیاری از دانشجویان ممکن است در زمان مقرر توانایی شرکت در کلاس های آنلاین را نداشته باشند فایل های درسی به صورت متنی همراه با صوت منتشر می شود.

وی درباره حذف ترم جاری بدون احتساب سنوات به دلیل شرایط پیش آمده گفت: اگر دانشجویی زیرساخت های آموزش مجازی را نداشته باشد و در روستای دور افتاده ای که بستر های اینترنت پرسرعت در آن محل وجود ندارد زندگی می کند و عملا توانایی دسترسی به آموزش مجازی دانشگاه را نداشته باشد می تواند بدون احتساب سنوات ترم جاری اقدام به حذف ترم کند، اما از دیگر دانشجویان که شرایط خاصی را ندارند امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 863

به "برخی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود قائده آموزش مجازی را رعایت نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود قائده آموزش مجازی را رعایت نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید