آنالیز فقهی نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به حضور شورای فقهی در بانک مرکزی، نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن با توجه به نظر این شورا مشخص تکلیف خواهد شد.

آنالیز فقهی نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن

جهت دریافت خدمات اجرای آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی ضمن تشریح موارد مرتبط با آنالیز فقهی نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، عنوان نمود: منظور من از آنالیز فقهی نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در شورای فقهی بانک مرکزی این نبود که این تسهیلات آنالیز شده است.

وزیر راه و شهرسازی، در بیان معین شرایط فقهی این تسهیلات گفت: با توجه به حضور شورای فقهی در بانک مرکزی، نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن با توجه به نظر این شورا معین تکلیف خواهد شد.

لازم به تاکید است پیش از این، غلامرضا مصباحی مقدم، عضو شورای فقهی بانک مرکزی ضمن بیان اینکه نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و تطابق آن با شرع، در شورای فقهی بانک مرکزی مورد بحث قرار نگرفته و این شورا نظر خود را اعلام ننموده است، بیان کرد: روز چهارشنبه هفته جاری در جلسه ای فوق العاده نسبت به معین شرایط تسهیلات ودیعه اجاره بحث خواهد شد.

در عین حال محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه ورود 50 دستگاه انواع ناوگان ریلی فراوری داخل به شبکه، گفته بود، شورای فقهی بانک مرکزی موضوع شرعی بودن این تسهیلات را آنالیز نموده اند و این منابع در اختیار موجر قرار می گیرد.

لازم به تاکید است، تطابق نداشتن صحبت های عضو شورای فقهی بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با معین شرایط شرعی تسهیلات ودیعه مسکن سبب بروز ابهام در افکار عمومی را فراهم نموده بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1003

به "آنالیز فقهی نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فقهی نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید