برگزاری نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش مجله تانی بای، نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حمایت ستاد توسعه صنایع خلاق و نرم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

برگزاری نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران موسوم به ایران ایتکس از اول تا 10 بهمن ماه امسال میزبان علاقمندان حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات است. این نمایشگاه، علاوه بر کوشش در عرصه ایجاد و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک کشور، در حوزه شناسایی افراد و استارتاپ های مستعد این حوزه و برقراری ارتباط آنها با مجموعه های فعال در حوزه مذکور فعالیت می نماید.

در این نمایشگاه آخرین محصولات و خدمات این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقه مندان عرضه می گردد و فرصت خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت نمایندگان ایجاد می گردد.

دستاوردهای این تعاملات نقطه شروع بسیاری از همکاری های تجاری و فناورانه در میان دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه صنعت و تولیدنمایندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفا می نمایند.

آشنایی با طیف گسترده ای از محصولات و خدمات، امکان مقایسه بین انواع محصولات و خدمات، انتخاب کارآمدترین محصول متناسب با احتیاج و بودجه موجود، صرفه جویی در زمان و هزینه برای بازدید از نمایشگاه و عدم محدودیت زمان، از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه مجازی است.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، اپراتورها، اینترنت، امنیت، شبکه و ارتباطات، آموزش و مشاوره، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک و پایگاه داده و سیستم های هوشمند، از جمله موضوعات مورد بحث در این رخداد فناورانه خواهد بود.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1279

به "برگزاری نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید